10

حساس ترین نقاط بدن زن و مرد برای لذت جنسی بیشتر

  • 04 فوریه 2021 - 16:33
حساس ترین نقاط بدن زن و مرد برای لذت جنسی بیشتر
شناخت نقاط حساس بدن شریک جنسی به بهبود رابطه جنسی کمک می کند، در این مقاله به معرفی نقاط حساس بدن خانم ها و آقایان می پردازیم.

نقاط حساس بدن مردها

همانطور که بدن خانم ها نقاط حساسی دارد که تحریک آنها به بهبود رابطه جنسی کمک می کند، نقاطی در بدن مردها نیز وجود دارد که حساسیت بیشتری نسبت به سایر بخش ها دارد که معمولا کمتر در مورد آنها صحبت شده است. در این مقاله به بررسی و معرفی نقاط حساس بدن مردها اشاره می کنیم.

گوش ها

همانطور که خانم ها از نوازش کردن و بوسیدن گوش ها لذت می برند، برای بسیاری از مردها نیز نوازش گوش ها لذت بخش است، به ویژه گوش سمت راست که با بخش کنترل شادی در مغز در ارتباط است.

گردن

نقاط حساسی در بخش های مختلف گردن مردها وجود دارد، این نقاط معمولا در بالای استخوان ترقوه و در انتهای خط کاشت مو قرار گرفته است. بهترین روش این است که به طور همزمان بر روی دو نقطه حساس کار کنید، به عنوان مثال همزمان گردن و گوش را نوازش دهید و ببوسید.

بیضه ها
نقاط حساس بدن مردها

بیضه ها بخش بسیار حساسی هستند و نوازش دادن این بخش با نوک انگشتان تاثیر زیادی بر لذت جنسی دارد. به یاد داشته باشید که بیضه ها بسیار حساس هستند و نباید محکم فشار داده شوند.

نوک سینه ها

در مورد این بخش ابتدا از همسر خود بپرسید، همه مردها نوازش دادن نوک سینه را دوست ندارند.

پرینه

به فاصله بین پشت بیضه ها و مقعد پرینه Perineum گفته می شود. فشار دادن این بخش با نوک انگشت باعث شروع نعوظ می شود.

پوست

سعی کنید تمام قسمت های بدن پارتنر خود را نوازش دهید تا بخش های حساس بدن او را پیدا کنید، نقاط حساس در بدن همه یکسان نیست، به علاوه تماس بدنی و تماس پوست با پوست یکی از راه های افزایش اشتیاق است.

نقاط حساس بدن زن ها
نقاط حساس بدن زن ها

شاید فکر کنید تمام نقاط حساس بدن خانم ها را می شناسید، مانند لب، سینه ها، شکم، کلیتوریس، باسن، گوش و غیره. اما برخی نواحی هستند که با وجود حساسیت کمتر به آنها توجه می شود که این نواحی را به شما معرفی می کنیم.

قسمت زیرین باسن

محلی که ران به باسن می رسد بیشتر از آنچه به نظر می رسد، حساس است. این ناحیه پر از رگ های عصبی است و تحریک آن در زمان عشق بازی به داشتن رابطه موفق کمک می کند.

زیر سینه ها

همه در مورد حساسیت سینه ها و نوک آنها می دانید، اما ناحیه زیر سینه ها معمولا نادیده گرفته می شود. پوست این ناحیه بسیار حساس است،  ماساژ با یک انگشت و یا با حرکات دایره ای شکل به تحریک خانم کمک می کند.

قسمت داخلی آرنج

پوست این بخش از آرنج نازک است و بوسیدن آن برای برخی خانم ها لذت بخش است. شما هم بهتر است حس همسر خود را در این باره کشف کنید.

لابیا

با وجود اینکه همه می دانند بخش های مختلف ناحیه تناسلی خانم ها حساسیت های بالایی دارد، اما باز هم لابیا نادیده گرفته می شود و معمولا همان ابتدا به تحریک کلیتوریس می پردازند. اما قبل از این کار توصیه می شود برای بالا بردن هیجان به نوازش لابیا بپردازید.

مقعد

منظور از تحریک مقعد فقط رابطه جنسی داشتن از این ناحیه نیست، چرا که رابطه مقعدی توصیه نمی شود. اما مقعد به شدت تحریک پذیر است که با نوازش می توان یک عشق بازی جذاب را با همسر خود داشته باشید.

پشت گردن

توجه زیادی به جلو گردن می شود و همه می دانند بوسیدن گردن تحریک آمیز است، اما پشت گردن هم یکی از بخش هایی است که به شدت حساس بوده و با بوسیدن پشت گردن می تواید یک رابطه گرم را شروع کنید.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5533
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : سیمرغ
  • 1208 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.