27

رابطه جنسی چه مدت باید طول بکشد؟

  • 11 جولای 2021 - 13:02
رابطه جنسی چه مدت باید طول بکشد؟
یک رابطه جنسی ایده آل در زمان کوتاه اتفاق نمی افتد. کمیت در رابطه جنسی مهم است. آمیزشی که کمتر از بیست دقیقه الی نیم ساعت طول بکشد، رضایت بخش نیست.

چطور میشود زمان رابطه جنسی را طولانی تر کرد

اگر همسران از هم آغوشی با هم مسرور و خرسند باشند، چشمشان را به روی بسیاری از خطاهای یکدیگر خواهند بست. یک رابطه جنسی ایده آل در زمان کوتاه اتفاق نمی افتد. کمیت در رابطه جنسی مهم است. آمیزشی که کمتر از بیست دقیقه الی نیم ساعت طول بکشد، رضایت بخش نیست. یک آمیزش ایده آل حداقل نیم ساعت وقت می خواهد. لذت جنسی یک لذت بسیار تاثیر گذار و مفرح است نباید کوتاه و در حد رفع نیاز باشد. در واقع طولانی و مسرت بخش بودن آن از نشانه های رضایت جنسی است. متنوع کردن فعالیتهای جنسی موجب طولانی تر شدن رابطه خواهد شد. در بسیاری از اوقات ممکن است حوصله ی یک آمیزش طولانی را نداشته باشید اما بعد از نوازشها و تحریکات اولیه این حوصله و میل هم ایجاد خواهد شد.

چگونه زمان رابطه جنسی را بیشتر کنیم

گاهی هر چه زمان تحریک و نوازشهای مثلا الکی بیشتر باشد، رابطه ی بهتری شکل خواهد گرفت پس برای شروع عجله نداشته باشید. اما اگر آدم کم حوصله ای باشید و همسر شما بداند که صبر شما کم است یا تندخویی و رفتاری عصبی دارید به طول مدت رابطه جنسی امید نداشته باشید. در واقع لازم است، طوری با گشاده رویی و علاقه تمایلتان را نشان دهید تا همسرتان هم با خیال راحت همه ی خواسته هایش را مطرح کند.

باید بتوانید بخشهای مختلف و متنوعی از بازی و نوازش و ارتباط را با هم تجربه کنید. وقتی حوصله می کنید و در فرصت مناسب با هم یک رابطه ی زمان بر را تجربه می کنید به خوبی از لذتهای هم آغوشی لبریز و به بهترین شکل ارضا خواهید شد. این ارضای کافی و کامل، هم اخلاق تان را به لحاظ فیزیولوژیستی بهتر می کند و هم مهر و محبت تان را نسبت به هم افزایش می دهد.

برای طول دادن یک رابطه اول باید فرصت و محل مناسب وجود داشته باشد. مثلا لازم است که از خواب رفتن بچه ها مطمئن باشید. در مرحله ی بعد لازم است که آرامش داشته باشید و رفتارهایتان با عجله و اضطراب نباشد تا همسرتان هم مضطرب نشده و آمیزش تان دستپاچه و نصفه و نیمه تمام نشود. در شروع رابطه طوری وانمود کنید که قصد دارید با همسرتان به اصطلاح ور بروید. مخصوصا اگر همسرتان تمایل نشان نمی دهد یا فکر می کنید، مخالف است این روش خوبی است.

طوری وانمود کنید که اصلا قصد رابطه جنسی ندارید.  شما هم فرصت بیشتری برای تحریک کردن خواهید داشت. گاهی هر چه زمان تحریک و نوازش ها بیشتر باشد، رابطه ی بهتری شکل خواهد گرفت پس برای شروع عجله نداشته باشید. اگر مرد هستید و با همسرتان عشق بازی می کنید از دیر ارضا شدن او خسته نشوید بلکه این زمان را حتی با شیطنت های خودتان طولانی تر کنید. کم کم طول زمان شما را هم وسوسه ی بیشتری خواهد کرد و برای لذت بردن هر چه بیشتر آماده می کند.

وقتی حوصله می کنید و در فرصت مناسب با هم یک رابطه ی زمان بر را تجربه می کنید به خوبی از لذت های هم آغوشی لبریز و به بهترین شکل ارضا خواهید شد. وقتی تحریک و تمایل در هر دو طرف بالا گرفت، رابطه را به سمت فرود و انتها نبرید. بلکه سعی کنید، بازیهای مختلف و مهیجی را وارد رابطه کنید. ارتباط بدنی و نوازش قسمتهای مختلف … هر کدام می تواند چند دقیقه زمان را به خود اختصاص دهد. و همه ی اینها باید قبل از ارضا شدن هر دو طرف صورت بگیرید.

وقتی یکی از همسران ارضا شد، دیگر ادامه ی بازی کار سخت و ناراحت کننده ای خواهد بود پس ضرورت دارد، ارضاء هر دو طرف به طول بیفتد. یعنی زود ارضائی و زود انزالی با رعایت های لازم برای هیچ کدام از طرفین اتفاق نیفتد. زمان که طولانی شود و تحریک ها موثر واقع شوند، هر اقدامی از لذت مضاعف و بیش از حد توقع برخوردار خواهد شد. پس زود میدان را خالی نکنید و حوصله داشته باشید تا این اتفاق برای شما هم بیفتد.

بنابراین به کمیت رابطه ی جنسی توجه داشته باشید و سعی کنید هر از گاهی یک رابطه ی مفصل با تمام اجزا و بخشهای متنوع آن را تجربه کنید و قلب و روحتان را از یک لذت حلال سرشار کنید. در این صورت قطعا یک قدم در مسیر تفاهم و صمیمیت در خانواده هم برداشته اید.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=6948
  • ارسال توسط :
  • 3581 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.