30

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟ می توان آلت تناسلی را بزرگ کرد؟

  • 11 جولای 2021 - 13:10
اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟ می توان آلت تناسلی را بزرگ کرد؟
اندازه آلت تناسلی مردان گاهی باعث بروز مشکل در مردان می شود و اعتماد به نفس آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. در این مقاله به بررسی اندازه طبیعی آلتن تناسلی مردان می پردازیم

اندازه آلت تناسلی مردان به طور متوسط چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی مردان معمولا چقدر است؟ این سوالی است که بسیاری از مردان از خود می پرسند.

طبق تحقیقی که در مجله بین المللی اورولوژی بریتانیا انجام شد، طول آلت تناسلی مردان در حالت خوابیده و بدون نعوظ ۹ سانتی متر و در حالت نعوظ ۱۳ سانتی متر است. قطر آلت تناسلی هم در حالت غیر نعوظ ۹٫۲ ساتی متر و در حالت نعوظ ۱۱٫۵ سانتی متر است. قطر آلت در بزرگترین قسمت آن محاسبه می شود.

در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه می شود.

نتیجه تحقیقات انجام شده در زمینه اندازه آلت تناسلی

تحقیقاتی که در زمینه اندازه آلت تناسلی انجام شد که از داده های ۱۷ پژوهش در همین زمینه استفاده کرده و در این پژوهش ها ۱۵ هزار مرد مورد بررسی قرار گرفته اند.

در این بررسی ها مشخص شد که تنها ۵ درصد مردان در حالت نعوظ دارای آلتی بزرگتر از ۱۶ سانتی متر هستند. از طرف دیگر تنها ۵ درصد مردان دارای آلتی کوچکتر از ۱۰ سانتی متر هستند و اندازه آلت تناسلی در ۹۵ درصد مردان ۱۰ تا ۱۳ سانتی متر است.

بررسی های دیگری که در این زمینه انجام شده دارای نتایج مشابهی است. در این تحقیقات محققان دریافتند که اندازه طول آلت مردان در حالت شل و غیر نعوظ پیش بینی کننده طول آن در حالت نعوظ نیست. به عبارت دیگر ممکن است اندازه طول آلت مردان در نعوظ مشابه باشد، در حالیکه اندازه آن در حالت شل در مردان مختلف متفاوت خواهد بود.

آیا اندازه آلت تناسلی مهم است؟

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟ می توان آلت تناسلی را بزرگ کرد؟

نگرانی اکثر مردان در مورد اندازه آلت تناسلی شان این است که آیا آلت تناسلی وی می تواند از لحاظ جنسی او و همسرش را راضی کند. برخی مردان نیز نگران این هستند که ظاهر آنها بدون لباس چطور به نظر می رسد.

در برقراری رابطه جنسی آلت بزرگتر همیشه خوب نیست. تحقیقی در این زمینه بر روی ۷۵ زن انجام شد و از آنها در مورد اندازه آلت تناسلی نظر خواهی شد. آلتی که اکثر این خانم ها برای یک شب انتخاب می کردند کمی بزرگتر از آلتی بود که برای رابطه طولانی در نظر داشتند. اما به هر حال در هر دو مورد اندازه انتخاب شده خیلی بزرگتر از اندازه یک آلت معمولی نبود.

در تحقیق مشابه دیگری که در همین زمینه انجام شد محققان دریافتند قطر آلت تناسلی در رسیدن به رضایت جنسی بسیار مهم تر از طول آن است.

درک یک مرد نسبت به اندازه آلت تناسلی خود تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس و تصویر مثبت وی از بدنش دارد. مردانی که نسبت به اندازه آلت تناسلی خود در حالت نعوط و غیر نعوط نگران هستند، ممکن است دچار اختلال نعوط ناشی از اضطراب و دیگر مشکلات عاطفی شوند.

درمانگران پس از صحبت با این افراد دریافتند که اکثر این مردان تصور می کنند اندازه آلت تناسلی آنها خیلی کوچک است. در یکی از تحقیقات مشخص شد که ۶۷ درصد مردانی که فکر می کنند دارای آلت کوچک هستند، در واقع آلت آنها آنقدر کوچک نبوده که دچار این نگرانی و اضطراب شوند.

آیا می توان آلت تناسلی را بزرگتر کرد؟

اگر تصمیم به بزرگ کردن آلت تناسلی دارید، لازم است حتما با متخصص اورولوژی مشورت کنید. در بررسی های انجام شده مشخص شده که تنها مردانی که آلت آنها در حالت شل کمتر از ۴ سانتی متر و در حالت نعوط کمتر از ۷ سانتی متر است کاندیدای مناسبی برای بزرگ کردن آلت تناسلی هستند.

قبل از تصمیم گیری کامل در این زمینه بهتر است به یک روانشناس یا مشاور مراجعه کنید و نگرانی های خود را بیان کنید. در این جلسات مشاوره سوالاتی مورد بررسی قرار می گیرند، از جمله: آیا واقعا اندازه آلت تناسلی شما به طور غیر طبیعی کوچک است یا اینکه تقریبا دارای سایز متعادل است و شما درک غیر واقعی از آلت خود دارید؟ یا ایده ها و تصورات شما نسبت به اندازه آلت تناسلی غیر واقعی است؟ بنابراین قبل از هر تصمیمی بهتر است حتما به روانشناس مراجعه کنید.

برخی مردان از روش لیپوساکشن اطراف استخوان شکم خود بهره می گیرند، به این ترتیب که بخشی از آلت که با چربی پوشانده شده، نمایان تر می شود.

پروتزهای بادی آلت تناسلی نیز با جراحی وارد آلت می شوند و روش موثری برای درمان اختلال نعوظ و افزایش طول آلت تناسلی هستند.

برای بزرگ کردن یا قطور کردن آلت خود حتما با پزشکی مشورت کنید که دارای تجربه زیادی در این زمینه باشد. آگهی هایی که پیشنهاد کرم، قرص و دیگر روش های جراحی را می دهند را با دقت بررسی کرده و در مورد آنها تحقیق کنید.

نتیجه کلی

برای تعداد زیادی از مردان این سوال است که آیا اندازه آلت تناسلی آنها به اندازه معمول یا نزدیک به اندازه معمول هست یا خیر. اما حقیقت این است که اکثریت مردها دارای آلت تناسلی به اندازه متوسط هستند. اگر شما هم دارای این تصور و نگرانی هستید، بهتر است اندازه گیری آلت خود را انجام دهید تا این ابهام برای شما برطرف شود. اگر این نگرانی شما برطرف نشد، توصیه می کنیم با متخصص اورولوژی و روانشناس مشورت کنید.

نکاتی برای داشتن تصور مثبت نسب به بدن

اگر از ظاهر بدن خود ناراحت هستید، چه نسبت به اندازه آلت تناسلی خود و یا ظاهر کلی بدن تان، نکات موثر زیر را مد نظر قرار دهید تا حس بهتری نسبت به خود داشته باشید:

  • بر روی ویژگی ها و بخش هایی از بدن خود تمرکز کنید که دوست دارید، به عنوان مثال شانه های پهن خود یا لبخندتان
  • یک وزن سالم و ایده آل داشته باشید و ورزش را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. اگر سالم و متناسب به نظر برسید، حس بهتری به خود خواهید داشت
  • روی اندازه آلت تناسلی خود تمرکز نکنید و نسبت به آن حساس نباشید. شما می توانید بدون در نظر گرفتن اندازه آلت تناسلی تان از رابطه جنسی لذت ببرید
  • خود را با ورزشکاران، مدل ها و هنرپیشه ها مقایسه نکنید. در این صورت تصور غیرواقعی و ناسالم نسبت به بدن خود خواهید داشت.
  • زمان و انرژی بیشتری روی فعالیت های مورد علاقه تان صرف کنید، مانند سرگرمی های مورد علاقه، سفر، ورزش کردن یا دیگر فعالیت ها. اعتماد به نفس بالا را می توانید از فعالیت های غیر جسمی مانند خلاقیت یا هوش بالای خود به دست آورید.
لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=6955
  • ارسال توسط :
  • 5569 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.