4

رفتار زنی که عاشق شوهرشه

  • 25 ژانویه 2021 - 13:04
رفتار زنی که عاشق شوهرشه
زنان وقتی عاشق می شوند احساسات و علاقه خود را مستقیم بیان نمی کنند و عشق واقعی در زنان را باید از روی رفتار آن ها تشخیص داد.

نشانه های عشق واقعی در زنان

زنان دنیای پیچیده تری نسبت به مردان دارند. آنها عشق خود را به طور مستقیم نشان نمی دهند و مردان باید از روی نشانه های خاص رفتاری و گفتاری یک زن متوجه عاشق بودن او بشوند زیرا یک زن وقتی عشق واقعی را تجربه می کند، رفتارهای خاص و فداکاری زیادی از خود نشان می دهد. اگر میخواهید بفهمید آیا همسرتان عاشق واقعی شماست یا خیر این مطلب از اپاراتمی را مطالعه بفرمایید.

عشق واقعی در زنان

عشق واقعی در زنان

زنی که به شما عشق واقعی دارد این نشانه ها را دارد

۱٫ همیشه همراه و همگام با شما است

از نشانه های عشق واقعی زنان این است که غیر مستقیم عمل می کنند، آنها برای جلب توجه طرف مقابلشان از هر فرصتی استفاده می کنند و مدام در کنار یا اطراف نامزد یا شوهر خود قدم می زنند.

همچنین به صورت تصادفی در محل شوهر خود پیدایش می شود . اما بسیاری از مردان نسبت به این عمل همسر خود بی توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند.

۲٫ در مورد شما کنجکاو است

زن عاشق برای اینکه عـلایـق شما را به عنوان نامزد و شریک زندگی آینده بشناسد تا بتواند با شما علایق مشــتـرک پیدا کرده و پـیـوسـتـگـی بیشتری ایجاد کند، در مورد شما کنجکاو است و دوست دارد همه  مسائل در مورد شما را از خانواده گرفته تا پیشینه، سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و … بداند.

۳٫ فرصت های بسیاری برای بخشیدن به شما می دهد

یک عاشق واقعی رنج هایی که نامزد یا همسرش باعث آن بوده اند را فراموش می کند و فرصت های زیادی برای تغییر به او می دهد.

بخشیدن همسر

۴٫ زن عاشق تحمل ندارد که همسرش کارهای اشتباه انجام دهد

زن عاشق هرگز تحمل دیدن کارها و رفتارهای منفی شما مانند دست کشیدن از اهدافتان را ندارد و با شما بحث می کند تا شما را از مسیر نادرست و کارهای آسیب رسان نجات داده و  از آنها دور کند.

۵٫ او برای رسیدن به آرزوهایتان شما را تشویق و از شما حمایت می کند

یک زن عاشق دوست دارد همسرش فردی کامل و موفق باشد، به همین دلیل همیشه شما را برای رسیدن به اهدافتان تشویق می کند و می خواهد بهترین راه برای کمک و حمایت از شما را به کار گیرد.

۶٫ زن عاشق در سخت ترین شرایط با شما می ماند

زن عاشق شما را ترک نمی کند و در حالت هایی که نا امید هستید به شما در دست یافتن به اعتماد به نفستان کمک می کند و در سخت ترین شرایط همراه شریک زندگی خود است.

شرایط سخت زندگی

۷٫ وضعیت مالی شما را می سنجد

زن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه ی مالی نامزد و همسر آینده ی خود را مورد سنجش قرار دهد تا آنها را با “استانداردهای” خود مطابقت قرار دهد.

۸٫ در مورد آینده صحبت می کند

یک زن عاشق همیشه دوست دارد در مورد برنامه آینده شما به عنوان همسر بیشتر بداند و به کارهایی که می توانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان می دهد.

۹٫ بی قراری و بی تابی می کند

زن علاقمند وقتی فقط پیش نامزد و یا همسرش است دستپاچه و بیقرار خواهد بود، مخصوصا وقتی که همسرش متوجه علائم اشتیاق او نشوید.

بی قراری زنان عاشق

۱۰٫ نسبت به زنان دیگر، حسادت می ورزد

زن عاشق همیشه به زنان اطراف نامزد و همسرش حسادت می کند و دوست دارد از عشق زندگی خود مراقبت کرده و او را فقط برای خود حفظ کند. اگر در حـال شوخی با زنـان دیـگر متـوجـه حرص خوردن همسرتان شـدیـد، بـدانـید کـه این زن عاشق واقعی شماست.

۱۱٫ زن عاشق از شما مانند یک مادر مراقبت می کند

زن عاشق مانند یک مادر دل سوز مراقب نامزد یا همسرش است. بنابراین همسرتان به شما و کارهایتان بسیار اهمیت می دهد و هر کاری را انجام می دهد تا به شما خدمت کند.

۱۲٫ زن عاشق حاضر است برای شما فداکاری کند

زن عاشق برای کمک به همسرش، نیازهای خود را نادیده می گیرد و زمانی که کار دارد اولویت او همسرش است.

فداکاری زنان

۱۳٫ حرکاتی مخصوص انجام می دهد

وقتی زنان در مقابل نامزد یا همسر خود قرار می گیرند ناخودآگاه حرکاتی از خود نشان می دهندمانند:اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها ، خم شدن به طرف شما هنگام صحبت ، چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفت وگو و لبخند زدن هنگامی که شما او را نگاه می کنید. اگر همسرتان این علائم را در مقابل شما نشان داد ، او حتما عاشق واقعی شماست.

۱۴٫ هیچ گاه برای شما سرش شلوغ نیست

اگر همسرتان عاشق شما باشد همیشه وقت مناسبی را برای بودن در کنار شما در نظر می گیرد و اگر از او برای حضور در مهمانی دعوت کنید حتما می پذیرد. این خانم هرگز به شما جملاتی مانند ” الان خسته ام”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمی دونم بتونم بیام یا نه” نخواهد گفت.

۱۵٫ مهربان و پر تحمل است و برایش مهم نیست که او را اذیت می کنید

زن عاشق خطاها و آزار و اذیت های شما را به عنوان همسر تحمل می کند و مهربانی خودش را از شما دریغ نمی کند. یک زن عاشق با شما مهربان و صبور است و نقاط مثبت شما را می ببیند. اگر همسر شما دارای این خصوصیات است از  مهربانی او سو استفاده نکنید.

 تحمل زنان عاشق

۱۶٫ از ارتباط چشمی با شما احساس خجالت می کند

می گویند که فقط دو دسته از افراد قادر به تماس چشمی نیستند. آنهایی که دروغ می گویند و آنهایی که سعی دارند عشق خود را پنهان کنند. مورد اخیر به نظر می رسد برای زنان شایع تر است.

اگر یک زن عاشق نامزد خود باشد و هنگامی که به او نگاه می کند، مرد متوجه تغییر جهت نگاه او می شود زیرا رنگ گونه هایش قرمز و ضربان قلبش بالا می رود که باعث می شود نگاهش را دور کند.

این نشانه را می توان به عنوان واضح ترین نشانه ها در نظر گرفت. شما با کمی دقت متوجه می شوید که این زن احساسات عمیقی از عشق و محبت در درون خود نسبت به همسر آینده اش دارد.

۱۷٫ برای دیدار شما با دوستان و آشنایانش مخالفت نمیکند

وقتی نامزدتان با تمام وجود عاشقتان است قطعا این عشق همراه رضایت را در تمام ابعاد بروز خواهد داد و به واسطه ی علاقه قلبی که به شما دارد هرگز از حضور شما در جمع دوستان و اقوامش احساس ناراحتی نخواهد داشت و از اینکه شما در دورهمی هایی خانوادگی او حاضر شوید استقبال خواهد کرد.

 رفتار زنان عاشق

۱۸٫ در مقابل شما مانند یک کودک رفتار می کند

عشق یک احساس زیبا و عجیب و غریب است. این بخش های عجیب و غریب شخصیت ما را به نمایش می گذارد. یک زن عاشق ممکن است در مقابل همسر خود، رفتارهای بچگانه ای داشته باشد زیرا معتقد است این رفتار می تواند برای او جذاب و با نمک باشد.

۱۹٫ زن عاشق سعی دارد به عزیزان شما نزدیک شود

او نه تنها شما را به دوستانش معرفی می کند بلکه مشتاقانه با نزدیک کردن خود به خانواده شما، افرادی که برای شما عزیز هستند را دوست خواهد داشت. برای مثال تلاش خود را برای ارتباط و نزدیک شدن با آن ها انجام خواهد داد به طوری که آن ها نیز او را کاملا به عنوان عضو جدید خانواده می پذیرند. همسرتان به عزیزان شما محبت و از آنها پذیرایی می کند چون می داند شما از بابت این کار خوشحال می شوید.

خصوصیات زنان عاشق

۲۰٫ از شما درباره زندگیتان بسیار سوال می کند

شما وقتی کسی را دوست دارید به طور طبیعی دوست دارید درباره او بیشتر بدانید. دوست دارید در مورد علایق، اهداف و سایر رفتارهای او بیشتر بدانید. هنگامی که نامزدتان عاشق شماست دوست دارد در مورد منافع خود، دوست داشتن، ناسازگاری و خیلی از مسائل دیگر که در زندگی مشترک رخ می دهد آگاهی بیشتری داشته باشد.

پس نامزد یا همسر آینده تان قطعا سوالات زیادی درباره روال روزانه از شما می پرسد. این بدان معنی است که سعی در شناخت بیشتر شما دارد زیرا او در ذهن خود برای زندگی مشترک با شما، آینده خوبی را برنامه ریزی کرده است.

۲۱٫ از شما سوء استفاده نخواهد کرد

زن عاشق همیشه پاسخ مناسبی به درخواست همسرش می دهد. اگر  نامزدتان شما را واقعا دوست داشته باشد حتی موقعی که برای او کاری نیز انجام ندهید رفتار او با شما سازگار خواهد بود و همچنین تا حد ممکن در خواست غیر معقولی نخواهد داشت. یک زن عاشق دوست ندارد که همسرش بیش از حد خود را صرف او کند و یا برنامه های خود را برای انجام نیازهای او و یا کمک کردن به او قربانی کند.

نشانه عشق واقعی در زنان

۲۲٫ بدون مناسبت به شما هدیه می دهد

یک زن عاشق بدون هیچ دلیلی و خیلی غافل گیرانه برای نامزد یا همسرش هدیه می خرد و به او اهمیت می دهد تا عشق خود را ثابت کند.

۲۳٫ به پوشش و ظاهر خود اهمیت بسیاری می دهد

اگر نامزدتان عاشق شما باشد بهترین پوشش خود را برای زمانی که در کنار شماست انتخاب میکند. اهمیت او به ظاهر و حفظ آراستگی اش در مواقع حضور شما میتواند به نوعی نشان دهنده ی تمایل او به بی نقص بودنش در کنار شما باشد. اگر برایش بهترین باشید او خود در در بهترین حالت ممکن کنار شما حاضر می سازد.

۲۴٫ زن عاشق قدردان زحمات شماست

زمانی که همسرتان عاشق شما است، احساس عشق واقعی خود را با قدر دانی کردن از کارهایی که برایش انجام داده اید ابراز می کند. او فراموش نمی کند که از شما بابت جزئی ترین کارها تشکر کند و نسبت به نیازها و احساسات شما حساس است. علاوه بر این او شما را در مقابل دوستان خود یا هر کس دیگری شرمسار نمی کند حتی اگر شما کار احمقانه ای انجام داده باشید.

علائم عشق واقعی در زنان

سخن آخر:خصوصیات عشاق واقعی

تمامی ویژگی های بالا در یک زن عاشق نمایان است و اگر این خصوصیات را در همسر خود یافتید بدانید که او واقعا عاشق شما است.

خصوصیات عشاق واقعی عبارتند از:

  1. عشق واقعی به نفرت تبدیل نمی شود و اگر اتفاقات ناخوشایندی در زندگی رخ دهد به بی تفاوتی تبدیل خواهد شد. باید بدانید اگر روزی، عشق به تنفر تبدیل شد ، عشق نبوده است.
  2. آدم عاشق مهربان است و از عشق خود مراقبت می کند.
  3. عشق واقعی به دنبال شناخت طرف است تا بیشتر طرف مقابل خود را دوست داشته باشد.
  4. در رابطه عاشقانه، شادی و نشاط وجود دارد و کسل کننده نیست.
  5. عشق واقعی از تشویش و اضطراب به دور بوده و امن و آرام بخش است.
  6. عشق واقعی موجب احساس بهتر و پیشرفت خواهد شد.
  7. عشق دارای حرمت است یعنی اینکه هر دونفر برابر هستند و یکی بر دیگری برتری ندارد.
  8. خصوصیت عشق واقعی، آرامش در سایه عمل است یعنی هرچه در زندگی می توانیم تغییر دهیم ،تغییر دهیم وآنچه نمی توانیم تغییر دهیم را بپذیریم.
لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5158

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.