17

درمان خارش کشاله ران با محلول کاملا گیاهی

  • 16 فوریه 2021 - 18:00
درمان خارش کشاله ران با محلول کاملا گیاهی
خارش کشاله ران، خارش ژوک یا تینه آ کروریس علائمی مانند قرمزی، تاول، خارش و سوزش دارد. خارش سوارکار را می توانید با درمان های خانگی و طب سنتی به راحتی درمان کنید.

راه حل مشکل رایج خارش کشاله ران، ژوک یا تینه آ کروریس در خانم ها

خارش ژوک یا تینه آ کروریس در واقع یک نوع عفونت قارچی است که از قارچی به نام تریکوفیتون روبروم ناشی می شود. این عفونت قارچی در مردان شایع تر از زنان بوده و در کشاله ران، باسن، ناحیه تناسلی و داخل ران دیده می شود.

خارش کشاله ران

خارش ژوک خطرناک نیست اما اگر درمان نشود سبب ناراحتی شده و مراحل درمان را دشوار خواهد کرد. فاکتورهای دیگری چون پوشیدن لباس زیر تنگ، اضافه وزن، سیستم ایمنی ضعیف و تعریق بیش از حد ممکن است خطر خارش ژوک را افزایش دهد.

از نشانه های این خارش عفونتی ممکن است بثورات خارش دار قرمز باشد. برای پیشگیری از شیوع آن نیز باید ناحیه آسیب دیده را خشک و تمیز نگه دارید. دارو های ضد قارچ موضعی می توانند خارش ژوک را به طور مؤثری درمان کنند اما با این حال، تعدادی از درمان های خانگی و طبیعی نیز برای رهایی از آن وجود دارند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

علت خارش ژوک

علائم خارش ژوک:

قرمزی در ناحیه آسیب دیده اولین علامت خارش سوارکار می باشد.

پس از آن، قرمزی تبدیل به تاول های بزرگی می شود و در حالی که پوست آسیب دیده پوسته پوسته است، بثورات ناشی از آن سبب خارش یا سوزش خواهد شد.

علل خارش کشاله ران:

خارش ژوک یک بیماری مسری است و به اشتراک گذاشتن وسایل شخصی باعث می شود که این بیماری از فردی به فرد دیگر سرایت کند. پس لازم است از استفاده از لباس های آلوده یا حوله دیگران خودداری کنید. خارش ژوک می تواند از پای بیمار به کشاله ران او پخش شود زیرا قارچ های ایجاد کننده این عفونت می توانند روی یک حوله یا دست حرکت کنند.

خارش سوارکار برای فرد احساس شرم آوری و ناراحتی را به همراه دارد اما خوشبختانه، تعدادی داروهای خانگی وجود دارد که می تواند این شرایط را تسکین قابل توجهی دهد. اگر به درمان های طبیعی شگفت انگیز علاقه مند هستید، مطالعه این بخش از بهداشت و سلامت نمناک را از دست ندهید.

تینه آ کروریس (کشاله)

داروهای خانگی شگفت انگیز برای رهایی از خارش سوارکار ” کشاله ران ” در بانوان:

۱٫ سرکه سیب؛ محلول کاملا گیاهی برای درمان خارش کشاله ران :

در مطلب خواص سرکه سیب در بخش های قبلی سلامت نمناک هم گفتیم که اگر از خارش ژوک رنج می برید می توانید از سرکه سیب برای شستشوی ناحیه آلوده پوست خود استفاده کنید زیرا سرکه سیب حاوی خواص ضد باکتری و ضد قارچی بوده و در معالجه بسیاری از عفونت های پوستی از جمله خارش ژوک مؤثر است. با استفاده از دستور العمل زیر خارش ژوک را با سرکه سیب تسکین دهید.

مواد لازم:

  • دو قاشق غذاخوری سرکه سیب
  • دو فنجان آب گرم

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا سرکه سیب را به دو فنجان آب گرم اضافه کنید و از این محلول برای شستشوی ناحیه آسیب دیده استفاده نمایید. چند دقیقه ای صبر کنید تا سرکه سیب بر محل آسیب دیده به خودی خود خشک شود.

این روش درمانی را دو یا سه بار در روز قبل از خواب تکرار کنید.

سرکه سیب

۲٫ الکل:

اعمال الکل یک روش درمانی طبیعی برای خلاص شدن از خارش ژوک در زنان است زیرا می تواند قارچ های ایجاد کننده این بیماری را از بین ببرد. قارچ های ناشی از خارش ژوک ممکن است در محیط مرطوب و گرم رشد کنند. الکل می تواند قارچ ها را درمان کند زیرا حاوی اثر خشک کنندگی می باشد.

مواد لازم:

  • یک تکه پنبه
  • الکل ۹۰ درصد ایزوپروپیل

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا یک تکه پنبه تمیز را در الکل ۹۰ درصد ایزوپروپیل بخیسانید و از آن برای خیس کردن ناحیه پوست آسیب دیده استفاده کنید و قبل از این که الکل کاملاً تبخیر شود، ناحیه آسیب دیده را بشویید.

این روش درمانی را هر روز تکرار کنید تا نتیجه رضایت بخش حاصل شود.

الکل

۳٫ روغن درخت چای:

روغن درخت چای حاوی خواص ضد قارچی است بنابراین، می تواند خارش ژوک و بسیاری از عفونت های پوستی را درمان کند. روغن درخت چای در تسکین التهاب و خارش ناشی از بیماری سوارکار موثر است زیرا خاصیت ضد باکتریایی خوبی دارد.

مواد لازم:

  • یک تکه پنبه
  • روغن درخت چای به میزان لازم

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا یک تکه پنبه را در مقداری روغن درخت چای بخسانید و سپس آن را روی ناحیه آسیب دیده خود بمالید. این روش درمانی را دو بار و هر روز تکرار کنید تا علائم خارش ژوک به طور کامل از بین برود.

*قبل از استفاده از این روش درمانی مقداری از آن را روی مچ دست خود امتحان کنید تا از احساس سوزش و حساسیت پس از آن جلوگیری کنید و چنان چه روغن درخت چای باعث سوختگی پوست شما می شود، می توانید قبل از استفاده چهار قطره روغن درخت چای را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید.

از طرف دیگر، می توانید سه تا پنج قطره روغن درخت چای را در وان آب گرم حمام ریخته و حدود ۱۵ دقیقه در آن بنشینید و علاوه بر این، استفاده از ژل حمام یا صابون حاوی روغن درخت چای نیز یک روش درمانی مؤثر برای خلاصی از شر خارش ژوک است.

روغن درخت چای

۴٫ لیسترین:

لیسترین یکی از درمان های شگفت انگیز برای خلاصی از شر خارش ژوک و پای ورزشکار است زیرا به دلیل خواص ضد قارچی، ضد باکتریایی و ضدعفونی کنندگی خود می تواند بسیاری از عفونت های قارچی را درمان کند.

مواد لازم:

  • یک تکه پنبه
  • دهانشویه لیسترین

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا یک تکه پنبه را در دهانشویه لیسترین بخیسانید و سپس آن را به ناحیه پوست آسیب دیده خود بمالید.

مدتی صبر کنید تا لیسترین بر روی پوست کاملا خشک شود و این روش درمانی را سه یا چهار بار در روز به مدت چند ماه تکرار کنید تا باعث تسکین التهاب و درد شود.

*با این وجود از لیسترین بر روی زخم های باز استفاده نکنید.

دهانشویه لیسترین

۵٫ سرکه سفید:

سرکه سفید می تواند عفونت های پوستی، از جمله خارش ژوک را بهبود بخشد زیرا حاوی خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد قارچی است.

مواد لازم:

  • یک چهارم فنجان سرکه
  • یک فنجان آب

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا مخلوطی با نسبت چهار به یک از آب و سرکه تهیه کنید و سپس دستمال یا حوله ای را در این مخلوط بخیسانید و محل پوست آسیب دیده را با آن شستشو دهید، مدتی صبر کنید تا مخلوط روی پوستتان کاملاً خشک شود. این روش درمانی را دو بار در روز تکرار کنید.

راه حل جایگزین آن نیز چنین است:

ابتدا روغن نارگیل را با سرکه سفید به مقدار مساوی مخلوط کنید و این مخلوط را روی خارش ژوک بمالید. چند ساعتی را صبر کنید و سپس محل آسیب دیده را بشویید. به منظور درمان مشکل روزانه این روش را تکرار کنید.

سرکه سفید

۶٫ نمک حمام:

نمک حمام یکی از راه های موثر طبیعی برای خلاص شدن از شر خارش ماهر است. نمک در کنترل رشد قارچ و بهبود سریع عفونت ناشی از آن مؤثر است و علاوه بر این، می تواند تاول و جوش را نیز درمان کند. برای درمان عفونت ها و خارش ژوک می توانید از نمک حمام استفاده کنید.

دستورالعمل آن چنین است:

ابتدا مقدار کافی از نمک را در وانی پر از آب اضافه کنید و حدود ۲۰ -۳۰ دقیقه در این وان بنشینید.

این روش درمانی را دو بار در روز برای کسب نتیجه ای رضایت بخش تکرار کنید.

نمک حمام

۷٫ پیاز:

پیاز حاوی خواص آنتی بیوتیکی، ضد قارچی و ضد میکروبی است و بنابراین، می توان آن را یکی از داروهای شگفت انگیز خانگی در مورد چگونگی خلاصی از خارش ژوک دانست. پیاز همچنین قارچ پای ورزشکار را نیز درمان می کند. اگر روزانه پیاز مصرف می کنید، از تسکین قابل توجهی برخوردار خواهید شد.

مواد لازم:

  • یک عدد رنده
  • یک عدد پیاز

طریقه استفاده:

ابتدا با رنده کردن پیاز خمیری درست کنید و این خمیر را روی ناحیه پوست آسیب دیده بمالید.

حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید و درنهایت آن را با آب ولرم بشویید.

برای درمان خارش ژوک می توانید از روغن پیاز یا آب پیاز نیز استفاده کنید و به منظور کسب بهترین نتیجه ، این روش درمانی را روزانه تکرار کنید.

علاوه بر این، برای سرعت بخشیدن به روند بهبود ، توصیه می شود به دلیل اثرات محافظتی در برابر میکروب ها، پیاز را در پخت و پز خود نیز استفاده کنید.

پیاز

۸٫ مایع سفید کننده:

مایع سفید کننده حاوی خواص ضد باکتریایی، ضد عفونی کنندگی و ضد قارچی است و بنابراین به عنوان یکی از درمان های خانگی شگفت انگیز برای رهایی از خارش ژوک به طور طبیعی و کارآمد در نظر گرفته می شود.

مواد لازم:

  • یک چهارم فنجان مایع سفید کننده
  • آب گرم

طریقه استفاده:

ابتدا مایع سفید کننده را در وان آب گرم اضافه کنید و به مدت ۱۵ دقیقه در این وان بنشینید.

این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجه قابل توجهی کسب کنید.

قبل از نشستن در این وان پوستتان را کاملا خشک کنید زیرا رطوبت باعث بدتر شدن شرایط می شود.

مایع سفید کننده

۹٫ سیر:

سیر خاصیت ضد قارچی دارد و بنابراین، می تواند به عنوان درمانی مؤثر برای رهایی از خارش ژوک و درمان بسیاری از عفونت ها مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از سیر می تواند سبب تسکین درد و خارش شود.

مواد لازم:

  • چندین حبه سیر

طرز تهیه و طریقه استفاده:

با کوبیدن چند حبه سیر خمیری تهیه کنید و این خمیر را روی نواحی آسیب دیده پوست بمالید و حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس محل را با آب ولرم بشویید و این روش را دو یا سه بار در روز تکرار کنید.

راه حل جایگزینی نیز وجود دارد:

روغن زیتون را در تابه ای بریزید و چند حبه سیر را به آن اضافه کنید و چند دقیقه ای آن را سرخ کنید و سپس روغن را صاف کرده و صبر کنید تا خنک شود و در نهایت روغن را روی خارش ژوک بمالید و چند ساعت صبر کنید. این درمان را سه بار در روز انجام دهید.

با این حال در صورت داشتن پوست حساس نیز می توانید از سیر استفاده کنید.

روش دیگر نیز آن است که می توانید سیر خام را به غذای خود اضافه کنید تا سیستم ایمنی بدنتان تقویت شود و روند بهبودی سریع تر شود و با دستور پزشک نیز می توانید از مکمل آن استفاده کنید.

سیر

۱۰٫ عسل:

عسل فواید سلامتی و زیبایی زیادی دارد و یک داروی طبیعی مؤثر برای رهایی از شر خارش سوارکار، پای ورزشکار و بسیاری از عفونت ها محسوب می شود بدان دلیل که حاوی خواص ضد قارچی می باشد. استفاده از عسل می تواند شما را از درد و خارش خلاص کند. از عسل مانوکا اغلب برای معالجه کرم حلقوی یا قارچ ناخن استفاده می شود.

چنان چه می خواهید از عسل استفاده کنید، می توانید این دستورالعمل را دنبال کنید:

عسل خالص مانوکا را بر قسمت پوست آسیب دیده خود بمالید و حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس آن را با آب بشویید و در نهایت با حوله ای پوست خود را خشک کنید.

این روش درمانی را یک یا دو بار در روز تکرار کنید تا خارش ژوک برطرف شود.

روش جایگزین نیز چنین می باشد:

چند حبه سیر را خرد کرده و با دو قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید تا خمیری ایجاد شود و این خمیر را روی محل آسیب دیده از خارش ژوک بمالید، چند دقیقه صبر کنید و سپس محل را با آب شستشو دهید.

در استفاده از سیر به عنوان یک درمان مؤثر برای خلاصی از خارش ژوک مراقب باشید زیرا ممکن است سیر در بعضی از افراد احساس سوزش ایجاد کند اما با این حال، اگر می توانید از درمان سیر استفاده کنید خواهید دید که از التهاب و خارش به میزان قابل توجهی کاسته می شود.

عسل

۱۱٫ جوش شیرین:

هنگامی که صحبت از روش های درمانی طبیعی برای رهایی ازخارش ژوک و بسیاری از عفونت ها می شود نباید جوش شیرین را نادیده گرفت. جوش شیرین عضوی در هر آشپزخانه است و دارای کاربرد ها و فواید بسیاری است.

جوش شیرین با خاصیت تسکین دهندگی و خشک کنندگی، می تواند باعث کاهش سطح pH محلول در پوست شود و در نتیجه، استفاده از جوش شیرین می تواند خارش و عفونت را کاهش دهد. جوش شیرین همچنین دارای خاصیت ضد قارچی است و می تواند قارچ های ایجاد کننده خارش و عفونت را به طور مؤثر از بین ببرد.

مواد لازم:

  • دو قاشق غذاخوری جوش شیرین
  • مقداری آب

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا جوش شیرین را با مقدار کافی آب مخلوط کنید تا خمیری غلیظ به دست آید و این خمیر را روی ناحیه آسیب دیده بمالید و حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس محل را با آب بشویید و درنهایت پوستتان را با حوله خشک کنید.

استفاده از جوش شیرین برای درمان خارش ژوک دو بار در روز توصیه می شود.

جوش شیرین

۱۲٫ نشاسته ذرت:

نشاسته ذرت برای پوست های حساس قابل استفاده است و یکی از درمان های شگفت انگیز خانگی برای رهایی از خارش ماهر محسوب می شود. استفاده از نشاسته ذرت با جذب رطوبت اضافی از پوست باعث کاهش خارش می شود زیرا رطوبت ممکن است خارش ماهر را بدتر کند.

بدین منظور:

نشاسته ذرت را روی ناحیه آسیب دیده بپاشید و مدتی صبر کنید و اگر می خواهید نتیجه مطلوبی کسب کنید، باید چند بار در روز این روش درمانی را تکرار کنید.

نشاسته ذرت

۱۳٫ هیدروژن پراکسید

هیدروژن پراکسید دارای خاصیت ضد قارچی است و بنابراین، باید آن را در لیستی از داروهای شگفت انگیز در منزل و درمان های طبیعی برای خلاصی از خارش ژوک قرار داد اما با این حال، هیدروژن پراکسید ممکن است باعث ایجاد لک بر روی پوست شود که مشکل خاصی نیست و به زودی رفع خواهد شد.

مواد لازم:

  • یک قاشق چای خوری آب
  • یک قاشق چای خوری هیدروژن پراکسید
  • وازلین
  • یک تکه پنبه تمیز

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا هیدروژن پراکسید را به آب اضافه کرده و به خوبی رقیق کنید و پنبه ای را در این محلول بخیسانید و سپس آن را روی قسمت های پوست آسیب دیده خود بمالید. مدتی صبر کنید و سپس مقداری وازلین روی آن قسمت بمالید و سپس بگذارید تا به مدت یک شب روی پوست تان بماند.

توصیه می شود این درمان را روزانه قبل از خواب تکرار کنید.

هیدروژن پراکسید

۱۴٫ روغن گیاهی:

روغن های گیاهی در صدر لیست داروهای شگفت انگیز خانگی برای خلاص شدن از خارش سوارکار قرار دارند. روغن های درخت چای ، اسطوخودوس و روغن مرل خاصیت ضد میکروبی دارند.

بنابراین، با استفاده از این روغن ها می توانید قارچی را که باعث خارش سوارکار و سایر عفونت ها می شود، از بین ببرید. علاوه بر این استفاده از این روغن های گیاهی می تواند در کاهش و تسکین احساس سوزش و خارش ناشی از خارش سوارکار، تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

مواد لازم:

  • یک چهارم فنجان روغن چریش
  • یک چهارم فنجان روغن نارگیل
  • ۱۰ قطره روغن اسطوخودوس
  • دو قاشق غذاخوری سرکه سیب
  • ۱۰ قطره روغن مرل
  • ۵ قطره روغن درخت چای

طرز تهیه و طریقه استفاده:

تمام روغن های گیاهی را مخلوط کرده و آن را درون یک ظرف شیشه ای با دربی محکم بریزید و مقداری روغن را روی ناحیه آسیب دیده بمالید. مدتی صبر کنید تا جذب پوست شود.

اگر می خواهید نتیجه مطلوبی کسب کنید، این درمان را دو بار در روز تکرار کنید.

روغن های گیاهی

۱۵٫ نمک اپسوم و جودوسر:

نمک اپسوم دارای خاصیت لایه برداری است و در جذب تمام رطوبت و آب اضافی منطقه آسیب دیده مؤثر است و در نتیجه، به سرعت بخشیدن روند بهبودی خارش ژوک کمک می کند.

نمک اپسوم همچنین حاوی خواص ضد قارچی است و هنگامی که با دانه جو دوسر ترکیب شود می تواند به یکی از درمان های خانگی شگفت انگیز برای خلاصی از خارش ژوک در زنان تبدیل شود. جو دوسر می تواند باعث رفع خارش و تسکین پوست شود.

مواد لازم:

  • یک فنجان نمک اپسوم
  • دو فنجان جو دوسر
  • ۱۰ قطره روغن اسانس اسطوخودوس
  • یک وان حمام آب گرم

طرز تهیه و طریقه استفاده:

نمک اپسوم و جو دوسر را در وان آب گرم اضافه کنید و به مدت ۲۰ دقیقه در این وان حمام بنشینید.

برای شستشوی نهایی خود نیز با آب ولرم دوش بگیرید. برای موثر واقع شدن، این درمان را روزانه تکرار کنید.

نمک اپسوم

۱۶٫ لوسیون کالامین:

لوسیون کالامین می تواند پوست تحریک شده را تسکین داده و احساس خارش ناشی از خارش سوارکارو سایر عفونت ها را بهبود بخشد.

برای درمان خارش سوارکار و کاهش علائم آن، فقط کافی است روزانه مقداری لوسیون کالامین را در ناحیه آسیب دیده بمالید.

۱۷٫ آلوئه ورا:

آلوئه ورا خاصیت غیر اسیدی و تسکین دهندگی دارد و در کاهش خارش و احساس سوزش موثر است. بعلاوه، آلوئه ورا حاوی خواص ضد عفونی کننده ای است که می تواند خارش ژوک را درمان کند. دستورالعمل استفاده از آن چنین است:

مواد لازم:

  • یک عدد برگ آلوئه ورا

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا یک برگ آلوئه ورا را برش داده و ژل آن را استخراج کنید و ژل را روی ناحیه آسیب دیده بمالید و بگذارید تا جذب پوستتان شود.

توصیه می شود روزانه سه بار این درمان را تکرار کنید.

آلوئه ورا

۱۸٫ لیمو:

لیمو منبع بسیار خوبی از ویتامین C است و فواید و سلامتی زیادی به همراه دارد. نوشیدن آب لیمو تازه قبل از صبحانه می تواند بدن را پاکسازی کرده و عملکرد آن رابه خوبی حفظ کند.

لیمو به مراقبت منظم پوست نیز کمک می کند و به عنوان یک روش شگفت انگیز در درمان خارش ژوک در زنان بدون دارو در نظر گرفته می شود بدان دلیل که آب لیمو حاوی خواص ضد میکروبی است اما با این حال توجه کنید که لیمو دارای اسیدیته است و باید در پوست های حساس با احتیاط استفاده شود.

مواد لازم:

  • یک قاشق چای خوری آب
  • یک قاشق چای خوری آب لیمو
  • یک تکه پنبه

طرز تهیه و طریقه استفاده:

ابتدا آب لیمو را با آب رقیق کنید و سپس با استفاده از یک تکه پنبه آن را در قسمت پوست آسیب دیده خود بمالید و به مدت ۵ دقیقه صبر کنید تا جذب پوستتان شود و سپس پوست را با آب ولرم بشویید و خشک کنید.

*توصیه می شود که این درمان را دو بار در روز تکرار کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

لیمو

۱۹٫ روغن نارگیل:

استفاده از روغن نارگیل فواید زیادی دارد و یکی از راه حل های شگفت انگیز در چگونگی خلاص شدن از خارش ماهر در زنان بدون دارو محسوب می شود. استفاده از روغن نارگیل احساس سوزش و خارش را تسکین چشمگیری می بخشد.

روغن نارگیل در جذب رطوبت مؤثر است و علاوه بر این، می تواند پوست را درخشان و صاف کند. چنان چه می خواهید از روغن نارگیل به عنوان داروی مؤثر در خلاصی از خارش سوارکار استفاده کنید از دستورالعمل زیر پیروی کنید.

طرز تهیه:

ابتدا مقداری روغن نارگیل را در ناحیه پوست آسیب دیده خود بمالید و به مدت یک شب صبر کنید و بلافاصله شاهد بهبود پوست خود باشید .

برای کسب بهترین نتیجه این روش را روزانه تکرار کنید.

روغن نارگیل

۲۰٫ عصاره های گیاهی:

بسیاری از عصاره های گیاهی از جمله عصاره کالدولا، عصاره لیموترش، عصاره تخم گریپ فروت و عصاره فندق در درمان خارش سوارکار موثر هستند. این عصاره های گیاهی حاوی خواص ضد التهابی و ضد میکروبی بوده و می توانند علائم خارش سوارکار را تسکین دهند.

برای درمان عفونت و علائم کافی است یکی از عصاره های گیاهی را که انتخاب کرده اید در ناحیه آسیب دیده پوست بمالید و سپس بگذارید تا جذب پوست شود و برای کسب بهترین نتیجه باید دو بار در روز این درمان را تکرار کنید.

امیدواریم راهکارهای خانگی ذکر شده در درمان خارش ژوک در این مقاله مفید و آموزنده بوده باشد.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5905
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : نمناک
  • 419 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.