19

۸ روش برای این که مردان ارگاسم لذت بخش تری تجربه کنند

  • 09 فوریه 2021 - 11:17
۸ روش برای این که مردان ارگاسم لذت بخش تری تجربه کنند
ما با مشورت مشاوران جنسی سعی کرده ایم بهترین نکات که به مردان کمک می کند ارگاسم لذت بخش تری را تجربه کنند با شما درمیان بگذاریم.

ارگاسم لذت بخش تر در مردان با ۸ تکنیک موثر

وقتی صحبت از عملکرد جنسی مردان در اتاق خواب می شود معمولا همه خودشان را بهترین می دانند و هیچ گونه ضعفی از خود بروز نمی دهند یا برای راهنمایی گرفتن به سراغ کسی نیم روند. ما با مشورت مشاوران جنسی سعی کرده ایم بهترین نکات که به مردان کمک می کند ارگاسم لذت بخش تری را تجربه کنند با شما درمیان بگذاریم.

ارگاسم لذت بخش تر مردان با تحریک ناحیه پرینه

اگر تا به حال امتحان نکرده اید پس باید حتما آن را تجربه کنید. فاصله بین بیضه ها و مقعد یکی از حساس ترین نقاط تحریک پذیر در مردان است. با فشار این منطقه میتوانید ارگاسم چندگانه داشته باشید. احتمالا دلیلش وجود غده پروستات در زیر ناحیه پرینه است. در طول رابطه جنسی ریا اورال از شریک خود بخواهید با انگشت ناحیه پرینه را فشار داده و لمس کند.

برای ارگاسم لذت بخش تر مردان کگل انجام دهید

حتما شنیده اید که ورزش کگل باعث قوی تر شدن ارگاسم واژینال در زنان می شود. مردها هم می توانند همین کار را انجام دهید. ورزش کگل بهترین راه برای تقویت عضلات کف لگن است و به شما کمک می کند کنترل بهتری روی انزال و شدت آن داشته باشید. سعی کنید با انقباض عضلات کف لگن آلت خود را بالا و پایین ببرید.

تغییر رژیم غذایی برای ارگاسم لذت بخش تر مردان

بهتر شدن ارگاسم مردان

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در زندگی جنسی کنترل رژیم غذایی است. با سبزیجات شروع کنید. اسفناج به انعطاف پذیری عروق خونی کمک می کند در نتیجه جریان خون به ناحیه تناسلی افزایش پیدا می کند. کلم کیل و کلم منابع خوب فولات هستند که به سلامت تولید مثل کمک می کند.

مطمئن شوید که تخم مرغ می خورید. تخم مرغ غنی از ویتامین های گروه B است که باعث کاهش استرس می شوند که برای داشتن یک میل جنسی سالم و ارگاسم بهتر الزامی است.

در نهایت بلغور جو دوسر و سایر غلات که باعث افزایش تستوسترون در جریان خون شما می شود که معنی ان داشتن انزال شدیدتر است.

برای ارگاسم لذت بخش تر انزال خود را به عقب برگردانید

کنترل انزال می تواند کار سختی باشد ولی تمرینش ارزش دارد. در مطالعه اخیر که در مجله تحقیقت جنسی منتشر شده نشان داد اگر مردان در مرحله ۹۰ درصد ارضای جنسی کمی توقف نمایند و انزال را به عقب برانند ارگاسمی که تجربه می کنند قوی تر خواهد بود.

پس زمانی که نزدیک به انزال هستید دخول را متوقف کرده به کار دیگری مشغول شوید تا انزال به عقب برگردد سپس دوباره شروع کنید. سعی کنید این کار را ۲ تا ۳ بار تکرار کنید.

تستوسترون خود را افزایش دهید

هورمون مردانه تستوسترون به ارگاسم کمک می کند. یکی از هورمون هایی که برای ترمیم عضلات بعد از ورزش های قدرتی تولید می شود تستوسترون است. بنابراین ورزش باعث می شود میزان تستوسترون خون شما افزایش پیدا کرده و در نتیجه ارگاسم قوی تری را تجربه کنید.

ارگاسم لذت بخش تر مردان با فشار بیضه ها

درست قبل از انزال بیضه ها بالا امده و به بدن نزدیک می شوند تا قدرت بیشتری برای انزال داشته باشید اگر در این هنگام بیضه ها را به آرامی به سمت بالا فشار دهید ارگاسم لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد.

از شریک خود بخواهید که کف دستش را به سمت بالا روی بیضه ها گذاشته و آن ها را کمی به بدن نزدیک تر کند. این کار شدت ارگاسم و تحریک شما را افزایش می دهد.

نفس بکشید

نگه داشتن تنفس هنگام ارگاسم باعث می شود که اکسیژن در جریان خون کاهش پیدا کند بنابراین در حین رابطه جنسی تنفس منظم دشته باشید تا ارگاسم بهتری را تجربه کنید.

زمان مقاومت را کاهش دهید

هر مردی با توجه به شرایط جنسی و سنی بین دو نعوظش یک دوره مقاومت و فاصله  دارد اگر می خواهید رابطه جنسی مجدد را تجربه کنید باید با نوازش آلت تناسلی و صحبت های کثیف و تحریک کننده این زمان را کاهش دهید تا در دور بعدی ارگاسم لذت بخش تری را تجربه کنید.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5696
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : سیمرغ
  • 248 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.