14

راهنمای کامل پیدا کردن نقطه جی در زنان

  • 08 فوریه 2021 - 11:37
راهنمای کامل پیدا کردن نقطه جی در زنان
اثبات آناتومیکی زیادی وجود ندارد که همه زنان نقطه جی G داشته باشند. ولی شواهد زیاد و گزارش های قابل اعتماد می گویند که منطقه ای خاص در داخل واژن وجود دارد که تحریک آن به ارگاسم زنان کمک می کند.

چطور نقطه جی را در زنان پیدا کنیم

نقطه جی G-spot چیست ؟ نقطه جی کجاست ؟ آیا نقطه جی وجود دارد؟

این سوالات مدت های زیادی است که ذهن زنان و مردان را برای داشتن لذت بیشتر در رابطه جنسی درگیر کرده است. اولین بار در دهه ۱۹۴۰ – ۱۹۲۰ ارنست گرفنبرگ ، محقق آلمانی موفق به شناسایی نقطه جی شد. در سال ۲۰۱۲ در بررسی های تحقیقی به این نتیجه رسیدند که اثبات آناتومیکی زیادی وجود ندارد که همه زنان نقطه جی G داشته باشند. ولی شواهد زیاد و گزارش های قابل اعتماد می گویند که منطقه ای خاص در داخل واژن وجود دارد که تحریک آن به ارگاسم زنان کمک می کند.

محققان بریتانیایی در پرسش از ۱۸۰۰ زن در مورد این که به نظرشان نقطه جی دارند یا خیر در ۵۶ درصد پاسخ بله گرفتند که برای مردانی که می خواهند با انگشت همسرشان را به ارگاسم برسانند پاسخ دلگرم کننده ای نیست. برخی زنان از تحریک نقطه جی دیوانه می شوند و برخی دیگر تفاوت زیادی برایشان ندارد. به هر حال اگر شما راه درست برای پیدا کردن نقطه جی را بلد باشید می توانید همسر خود را بهتر به ارگاسم برسانید.

برای پیدا کردن نقطع جی اول باید همسرتان را تحریک کنید

اول و مهمترین نکته در پیدا کردن نقطه جی اسن است که اطمینان حاصل کنید دستها و ناخن هایتان را با مسواک تمیز شسته اید و ناخن هایتان بلند نیست . چون قرار است انگشت شما وارد یک منطقه بسیار حساس و آسیب پذیر شود. با توجه به موقعیت مکانی ننقطه جی، انگشتان دست در یافتن و تحریک نقطه جی بسیار موثر عمل می کنند.

ولی قبل از پیدا کردن نقطه جی باید همسرتان را به اندازه کافی با پیشنوازی تحریک کرده باشید، نقطه جی بخشی از بافت واژن است که بعد از تحریک برجسته می شود. بنابراین اگر همسرتان به اندازه کافی که برای دخول لازم است تحریک شده و ترشحات واژنش روان شده باشد، پیدا کردن نقطه جی برای شما راحت تر خواهد بود.

چگونه می توان نقطه جی را پیدا کرد

محل نقطه جی

با این که مطمئن نیستیم همه زنان نقطه جی داشته باشند ولی اگر به صورت پیش فرض بخواهیم در مورد محل نقطه جی صحبت کنید باید بگویید که نقطه جی حدود ۵ سانتیمتر داخل واژن و درست در دیواره بالای واژن زیر استخوان عانه قرار گرفته است. اگر همسرتان به پشت دراز بکشید و انگشت خود را به طوری که کف دست رو به بالا باشد وارد واژنش کنید و دیواره بالایی واژن را بررسی کنید اگر نتوانستید نقطه جی را پیدا کنید از او بخواهید زانوهایش را به داخل شکمش خم کند تا راحت تر بتوانید بررسی کنید تا برجستگی نقطه جی را پیدا کنید.

نقطه جی را چطور تحریک کنیم

حالا که می دانید نقطه جی کجاست باید بدانید چطور آن را تحریک کنید. همان طور که نباید در یک حرکت فشاری تمام آلت خود را وارد واژن کنید، در صورتی که میخواهید نقطه جی را با انگشت تحریک کنید هم باید کارتان را به آرامی و ملایمت انجام دهید. وقتی انگشتتان به نقطه جی رسید می توانید ار حرکات دورانی برای ماساژ آ استفاده کنید. اگر یک برجستگی یا بافت خاص زیر انگشتتان حس می کنید پس در مسیر درست قرار گرفته ایم . نقطه جی شبیه یک بافت لوبیا شکل است که با لمس می توانید تفاوت آن را از بافت اطرافش تشخیص دهید.

سعی کنید با حرکات ریتمیک و سرعت های متفاوت بهترین روش تحریک نقطه جی را پیدا کنید. اگر همسرتان چیزی حس نمی کند سرعت یا فشار را افزایش دهید و متناسب با حس او حرکت خود را تنظیم کنید.

می توانید هنگام دخول یک بالش زیر کمر شریکتان قرار دهید تا واژن رو به بالا قرار گرفته و موقع دخول تماس بیشتری با نقطه جی داشته باشید.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5620
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : سیمرغ
  • 920 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.