4

فواید جالب آواز خواندن در حمام

  • 24 ژانویه 2021 - 17:08
فواید جالب آواز خواندن در حمام
از فواید آواز خواندن تا کنون چیزی شنیده اید؟ جالب است نه؟ اینکه بدانید عادت به نظر طبیعی شما اثرات مثبت قابل توجهی روی عملکرد اعضای مهم بدنتان داشته و از آن بی خبر بوده اید.

فواید جالب و باورنکردنی آواز خواندن در حمام

وقتی در حمام شروع به آواز خواندن می کنید مطمئنا به این فکر نمی کنید که چه فوایدی از فواید آواز خواندن  پشت عادت شما پنهان است و تنها از روی عادت و علاقه آن را انجام می دهید در حالیکه متخصصان از نمایی دیگر به آن نگاه کرده و فواید جالبی برای آن مطرح می کنند، فوایدی که در این بخش از نمناک به آن اشاره می کنیم. آواز خواندن فواید جسمی و روحی بسیاری دارد و روند انتشار انرژی درونی را بهبود می بخشد و بدن با استفاده از این روند ارتعاشات ذهن را تنظیم می کند، حال ببینیم آواز خواندن حمام چه طور بر روی سلامتی جسم و روح ما تاثیر می گذارد.

فواید آواز خواندن

تقویت عضلات گردن :

زمانی که در حمام آواز می خوانی اکسیژن بیشتری وارد بدنتان می شود اکسیژنی که با ورود به بدن شما علاوه بر تنفس بهتر در حمام باعث تقویت عضلات گردن، گلو، دهان و صورت می شود.

آواز خواندن در حمام

موثر برای تنفس بهتر

آواز خواندن عضلات اطراف شکم و قفسه سینه را درگیر می کند و بدن با قرار گرفتن در این شرایط توانایی خود در مدیریت جریان هوا را تقویت می بخشد. به نوعی آواز تمرینی است برای توقیت سیستم تنفس.

 کاهش خروپف

یکی از جالب ترین فواید آواز خواندن در حمام کاهش خروپف می باشد متخصصان معتقدند با اجرای آواز بلند در حمام پنجره را تحریک کرده و بدین وسیله خر و پف و کم خوابی های ناشی از آن را به حداقل می رساند.

تاثیر آواز خواندن روی مغز

تنظیم عملکرد تیروئید

شاید برای تان جالب باشد که زمانی که شما در حمام آواز بلند سر می دهید غده تیروئید تحریک شده و سوخت و ساز بدنتان بالا می رود درست همان نیازی که برای تناسب اندام و کاهش وزن دارید.

فواید آواز خواندن

مفید برای مغز

آواز خواندن در حمام بر روی عمل کرده مغز اثر مثبت دارد چرا که این عادت به نوعی جالب یکی از روش های تقویت مهارت حرکت و هماهنگی اعضای بدن محسوب می شود.

سم زدایی بدن

با آواز خواندن در حمام می توانید بدنتان را سم زدایی کنید، درست است و هیچ بزرگ نمایی در کار نیست. زمانی که شما به واسطه ی آواز خواندن حرکات برنامه ریزی شده ای از سوی مغز در فضایی مثل حمام انجام می دهیم بدنتان برای دفع سموم آماده تر می شود.

آواز خواندن در حمام

کاهش استرس

یکی از مزایای مهم خواندن آواز در حمام تسکین درد و آرامش روحی است، همانطور که می دانید تجویز متخصصان روانشناس برای کاهش استرس و دوری از غم و اندوه گاهی به آواز خواندن می رسد که تأثیر آن در فضای بسته ای مثل حمام که فرد احساس امنیت بیشتری می کند به طبع بیشتر خواهد بود.

محققان معتقدند آواز خواندن یک نوع ورزش است، چرا که شما در طی آن مجبور می شوید شش های خود را از هوا پر و خالی کنید، ضربان قلبتان افزایش پیدا می کند و خون سریع تر در بدن شما به جریان می افتد که همه این عوامل فواید زیادی برای سلامت جسمانی بدن دارد. در طول چند سال گذشته مرکز تحقیقات سلامت قلب انگلستان کمپین هایی را به راه انداخته است تا مردم را تشویق به خواندن کنند.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5101
  • ارسال توسط :
  • منبع : namnak
  • 342 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.