17

۲ عاملی که می تواند تفاوت بزرگی در رضایت جنسی زوجین ایجاد کند

  • 09 فوریه 2021 - 10:18
۲ عاملی که می تواند تفاوت بزرگی در رضایت جنسی زوجین ایجاد کند
زمانی که وارد رابطه فیزیکی با فرد جدیدی می شوید کاملا طبیعی است که کمی نگران یا شگفت زده باشید یا حتی دچار استرس شوید و اگر رابطه جنسی برای هر دو طرف نتیجه رضایت بخشی داشته باشد برایتان شگفت انگیز خواهد بود

۲ عامل اصلی در رضایت جنسی زوجین

زمانی که وارد رابطه فیزیکی با فرد جدیدی می شوید کاملا طبیعی است که کمی نگران یا شگفت زده باشید یا حتی دچار استرس شوید و اگر رابطه جنسی برای هر دو طرف نتیجه رضایت بخشی داشته باشد برایتان شگفت انگیز خواهد بود.

مطالعه ایکه در آمریکا روی ۵۵۰۰ نفر از گروه های سنی متفاوت نتایجی را نشان داد که می تواند برای شما آرامش بخش باشد.

۸۳ درصد از افراد شرکت کننده در فهرستی که باعث می شد یک رابطه جنسی برایشان رضایت بخش باشد و مشتاق انجام آن شود، دو گزینه مشترک را انتخاب کردند.

بدیهی است که توانایی رسیدن به ارگاسم در یک رابطه جنسی بسیار مهم است و یک زوج موفق در رابطه جنسی، زوجی هستند که در هر بار رابطه طرفین به ارگاسم دست پیدا کنند. ولی در این نظر سنجی رسیدن به ارگاسم کمی اهمیت خود را از دست داده بود و پایین تر از برقراری یک ارتباط خوب و اشتیاق و همراهی در رابطه و مهارت بوسیدن قرار گرفت.

پس می توانید استرس رسیدن به ارگاسم در هر رابطه جنسی یا انجام حرکات دیوانه وار و پوزیشن های متنوع را کننار بگذارید، ظاهرا خواسته اصلی افراد، داشتن رابطه جنسی با یک فرد خوب است.

این نظر سنجی روی گزینه های خوب و بد بودن یک شریک جنسی هم مطالعه داشته.

نتیجه مطالعه این بود که افراد دوست ندارند زیاد در تختخواب حرف بزنند، می خواهند شریک زندگشان به آن ها ابراز علاقه و احساس بدنی و کلامی داشته باشد، موقع خواب تحرک زیادی ندشاته باشد، مهارت لازم در بوسیدن هم بسیار ضروری است و زمانی که رابطه به ثبات لازم رسیده است زیاد از جمله دوستت دارم استفاده نکند یا نخواهد زیاد این جمله را بشنود.

زوج خوشحال

ابراز علاقه فقط بیان جمله دوستت دارم نیست، این جمله برای بسیاری از افراد بعد از مدت لوث می شود. ابراز علاقه کلامی روش های متنوعی دارد و نباید فقط به این جمله محدود شود در غیر این صورت آزار دهنده خواهد شد.

بسیاری از این افراد بیان داشتند که رابطه جنسی بعد از چند بار اول بهتر شده و لذت بیشتری خواهد داشت بنابراین نباید از روابط جنسی اولیه توقع زیادی داشته باشید. کم کم با کنار رفتن خجالت بین دو طرف و آشنایی با بدن هم و آموختن سلایق و علاقه های طرف مقابل می توانید رابطه جنسی خیلی بهتری را تجربه کنید.

یکی از سوالات این نظر سنجی در مورد بیدار ماندن تمام شب و داشتن رابطه های جنسی مکرر در یک شب بود که ۳۰ درصد مردان از آن به عنوان بهترین تجربه جنسی خود یاد کردند ولی فقط ۱۵ درصد زنان چنین نظری داشتند.

۱۹ درصد مردان و زنان شرکت کننده در این نظر سنجی این تجربه را به عنوان بدترین تجربه جنسی خود نام بردند.

به علاوه این مردان بودند که در آغاز یک رابطه تمایل به داشتن رابطه جنسی و شب زنده داری داشتند، تقریبا ۳ برابر زنان.

نکته آخر این که در یک رابطه جنسی هر دو طرف باید لذت ببرند. ولی باید بدانید همراه بودن و مشتاق بودن دو نکته ای است که سبب رضایت شریک جنسی شما خواهد شد و در واقع رضایت بخش ترین گزینه در یک رابطه جنسی است.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5687
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : سیمرغ
  • 583 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.