7

تقویت قوای جنسی مردان بدون حتی یک قرص

  • 30 ژانویه 2021 - 18:19
تقویت قوای جنسی مردان بدون حتی یک قرص
آقایان برای تقویت قوای جنسی و بهبود روابط زناشویی می توانند از مواد غذایی سالم مانند چای سبز، زنجبیل، آجیل و غیره استفاده کنند.

تقویت قوای جنسی مردان با نسخه های خانگی و طبیعی

انسان ها از زمان های دور برای افزایش میل جنسی از مواد غذایی سالم استفاده می کرده اند اما در حال حاضر لازم نیست برای افزایش میل جنسی خود به سراغ غذاهای عجیب غریب و سرزمین های دور بروید کافی است در وهله اول از غذاهایی که میل جنسی را سرکوب می کنند دوری کرده و خوراکی هایی مصرف کنید که برای افزایش میل جنسی مفید هستند ، در این قسمت از اپاراتمی به معرفی برخی از مواد غذایی مفید برای تقویت قوای جنسی مردان خواهیم پرداخت.

تقویت قوای جنسی مردان

بهترین خوردنی ها و مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی مردان

۱٫ اسفناج :

اسفناج سرشار از منیزیم است . منزیم یک ماده معدنی مهم بوده که باعث کاهش التهاب در شریان های خونی شده و در نتیجه جریان خون را افزایش می دهد . مصرف اسفناج با افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی و افزایش میل جنسی در مردان مرتبط می باشد ، در نتیجه نعوظ در مردان بطور طبیعی و ارگاسم در زنان طبیعی و آسان تر خواهد شد.

۲٫ شکلات تلخ :

شکلات تلخ سطح هورمون سروتونین و دوپامین را در مغز افزایش داده در نتیجه احساس خوشحالی حاصل شده و استرس ازبین می رود . همچنین کاکائو جریان خون را در سرخرگ ها افزایش داده و رگ های خونی را شل می کند پس می تواند در افزایش میل جنسی و خون رسانی به دستگاه تناسلی موثر واقع شود.

همچنین در کاکائو دو ترکیب به نام های فنیلتیلامین و آلکالوئید وجود دارد . فنیلتیلامین با افزایش جریان خون احساسات مثبت را در حین فعالیت جنسی بالا برده و کافئین موجود در آلکالوئید باعث می شود سطح انرژی افزایش یافته و نعوظ پایدارتر باشد.

شکلات تلخ

۳٫ فلفل قرمز :

فلفل قرمز باعث افزایش متابولیسم بدن و تحریک اندروفین شده و در نتیجه ضربان قلب تسریع و میل جنسی افزایش خواهد یافت.

۴٫ چای سبز :

چای سبز سرشار از ترکیبی به نام کاتچین است که باعث می شود چربی شکمی از بین رفته و ظرفیت کبد بجای تجمع چربی ، انرژی تولید کند اما علاوه بر این کاتچین رادیکال های آزادی که باعث آسیب به رگ های خونی می شود را نابود کرده و توانایی حمل ونقل خون را افزایش می دهد در نتیجه جریان خون به دستگاه تناسلی افزایش میابد.

۵٫ پسته :

پسته سرشار از عنصر روی می باشد و می تواند عملکرد نعوظ را بهبود بخشیده و یک محرک قوی برای افزایش جریان خون محسوب شود در نتیجه ارگاسم عملکرد بهتر و میل جنسی افزایش خواهد یافت.

۶٫ زنجبیل :

زنجبیل یکی دیگر از مواد غذایی است که با کمک به افزایش جریان خون و بهبود سلامت شریان ها میل جنسی را افزایش می دهد . براساس یک مطالعه در ژورنال بین المللی قلب و عروق مصرف یک قاشق چای خوری زنجبیل چندبار در هفته باعث می شود قلبی سالم نیز داشته باشید.

زنجبیل

۷٫ تخمه کدو :

مصرف یک مشت تخمه کدو هنگام خواب باعث می شود روحیه شما بطور موثری بالا رود زیرا حاوی اسید آمینه ای موسوم به تریپتوفان است که به تولید سروتونین در مغز کمک می کند . تخمه کدوهمچنین سرشار از زینک بوده که سلامت جنسی را در مردان افزایش می دهد.

۸٫ موز :

در مطلب خواص موز در بخش سلامت نمناک کامل توضیح دادیم که موز سرشار از پتاسیم است که به خنثی کردن سدیم در غذا می پردازد . غذاهای شور باعث کاهش جریان خون شده در نتیجه نعوظ و ارگاسم دشوار خواهد شد . علاوه براین ، موز حاوی آنزیم بروملین و وویتامین است که باعث تقویت قوای جنسی و افزایش انرژی حین فعالیت جنسی می شود.

۹٫ سیب زمینی :

سیب زمینی شیرین منبع عالی پتاسیم است ، این ماده مغذی اثرات نفخ سدیم را ازبین برده و گردش خون را تقویت می کند ، همچنین باعث می شود میل جنسی افزایش یافته و خلق و خو نیز بهبود یابد . طبق مطالعات انجام شده کاهش سطح پتاسیم با افسردگی نیز مرتبط خواهد بود.

۱۰٫ ماهی های چرب :

ماهی های آب سرد مانند سالمون ، ساردین و ماهی تن سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ هستند . این ماده مغذی نه تنها قلب را سلامت نگه می دارد بلکه سطح دوپامین را در مغز افزایش می دهد در نتیجه گردش خون افزایش یافته و میل جنسی برانگیخته خواهد شد . دوپامین همچنین باعث می شود احساس ارامش بیشتری داشته باشید در نتیجه احساس رضایت از رابطه جنسی خواهید داشت.

ماهی های چرب

۱۱٫ آب انار :

آب انار تاثیر مثبتی در نعوظ و میل جنسی مردان دارد . این ماده غذایی با وجود آنتی اکسیدان هایی که دارد جریان خون را افزایش می دهد . محققان توصیه می کنند به جای استفاده از قرص های ویاگرا روزانه یک لیوان آب انار بنوشید.

۱۲٫ هندوانه :

هندوانه لیکوپن بیشتری نسبت به گوجه فرنگی دارد که باعث تقویت جریان خون به دستگاه تناسلی خواهد شد . با استفاده از ماست منجمد و آب هندوانه طبیعی یک اسموتی تهیه کنید که حاوی ۱۸۰ کالری می باشد.

۱۳٫ بلوبری :

بلوبری میوه ای غنی از فلاونوئید ها است که با کاهش خطر اختلال نعوظ همراه می باشد . بطور کلی ۶ نوع فلاونوئید موجود است که ۳ مورد از آن ، از جمله آنتوسیانین ، فلاوانون و فلاون ها بیشترین تاثیر را در عملکرد بهتر نعوظ دارند ، در حقیقت مانند قرص ویاگرا عمل می کنند و عروق خونی را منبسط کرده و گردش خون را در سرتاسر بدن بهبود می بخشد.

علاوه بر فلاونوئید ، بلوبری غنی از فیبر است که باعث کاهش رسوب چربی در رگ های خونی شده و در نتیجه جریان خون تقویت شده و نعوظ پایدار در مردان شکل می گیرد.

۱۴٫ آجیل :

مصرف آجیل باعث افزایش استقامت جنسی می شود . پسته ، بادام زمینی و گردو همگی حاوی اسید آمینه ال-آرژنین که یکی از عنصر های سازنده اکسید نیتریک می باشد ، هستند.

اکسید نیتریک یک گاز طبیعی بوده و باعث حفظ نعوظ می شود . علاوه براین ، آجیل به کاهش سطح کلسترول کمک می کند که در نتیجه جریان خون تقویت شده و به نعوظ پایدار و لذت میل جنسی کمک بسزایی خواهد کرد.

آجیل

۱۵٫ سیر :

به گفته مورخان ، مصریان باستان برای تقویت قوای جنسی خود از سیر استفاده می کرده اند . مصرف سیر به جلوگیری از تشکیل رسوبات چربی به نام نانوپلاک در رگ های خونی کمک می کند . وجود ترکیبی به نام آلیسین در سیر همچنین جریان خون را به سمت آلت تناسلی بیشتر کرده و قدرت نعوظ و استقامت جنسی را در مردان بالا خواهد برد.

۱۶٫ جو دو سر :

غلات صبحانه جو دو سر منبع خوبی در ال-آرژنین به شمار می رود . جو دو سر به کاهش کلسترول کمک می کند . افزایش کلسترول باعث تصلب شرایین شده و جریان خون را مختل می کند در نتیجه مشکلات قلبی زیاد خواهد شد.

شریان های اطراف ناحیه تناسلی نسبت به عروق دیگر باریک تر هستند پس بیشتر مستعد لخته شدن خون می شوند ، به عبارت ساده تر هرچه سطح کلسترول پایین تر باشد نعوظ پایدار تر خواهد بود.

۱۷٫ انجیر :

انجیر میوه ای سرشار از اسیدهای آمینه است که در نعوظ و افزایش میل جنسی تاثیر بسزایی دارد . علاوه براین ، کمبود اسید آمینه نیز می تواند عمل عکس را داشته باشد و در نعوظ و میل جنسی تداخل ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5281
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : نمناک
  • 486 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.