18

ارگاسم مردان از طریق فرنولوم آلت تناسلی

  • 09 فوریه 2021 - 11:38
ارگاسم مردان از طریق فرنولوم آلت تناسلی
یکی از اعضای جنسی در بدن مردان و زنان که شاید تاکنون مطلبی در مورد آن بیان نشده عضوی با نام فرنولوم است که شناخت بیشتر آن به بهبود کیفیت رابطه جنسی کمک زیادی می کند

کلیتوریس در آقایان یا ارگاسم مردان با استفاده از فرنولوم  Frenulum

مردان غالباً کنجکاو هستند که ارگاسم برای زنان چه حسی دارد؟

هیچ راهی برای تجربه ارگاسمی مشابه ارگاسم زنان در مردان وجود ندارد ولی شباهت هایی در سیستم دستگاه تناسلی زنان و مردان وجود دارد که می تواند تجارب جنسی شاید مشترکی برای هر دو آنها ایجاد کند. در اینجا به شرح یکی از شباهت های بین اندام جنسی زن و مرد می پردازیم که شاید ۹۵ درصد شما تا کنون چیزی در باره آن نشنیده باشید.

شباهت ساختار آلت تناسلی مردان با ساختار کلیتوریس در زنان

شما در مورد شباهت ساختار آلت تناسلی مردان با ساختار کلیتوریس در زنان حتما چیز هایی شنیده اید.

در واقع تغییرات بیولوژیکی حاصل از تفاوت جنسیت جنین، در طی مراحل رشد اعضای بدن جنین، باعث تغییر شکل ساختار نهایی دستگاه تناسلی در زنان  و مردان می گردد و همین موضوع شباهت هایی بین آن دو را بر جای می گذارد.

کلیتوریس بعنوان تحریک پذیرترین قسمت دستگاه تناسلی زنان با هزاران عصب حساس واقع در پیشانی دستگاه تناسلی زنانه، کارکردی مشابه سر آلت تناسلی در مردان (حشفه) با همان حساسیت سرآلت تناسلی مردانه دارد، سر آلت تناسلی مردان هم با هزاران رشته عصبی حساس، این نقش را در مردان ایفا می کند.

بدنه آلت تناسلی و سیستم های تحریک و نعوظ مردان نیز که بصورت خارجی قابل مشاهده است و بیشترین تفاوت را در ظاهر دستگاه تناسلی مردان با زنان را ایجاد می کند، با عملکردی مشابه، در ادامه کلیتوریس و البته در بخش داخلی دستگاه تناسلی زنان وجود دارد.

آنچه علاوه بر دانسته های فوق باید بدانیم، وجود بخش مشترک دیگری در ساختار دستگاه تناسلی زنان و مردان می باشد بنام فرنولوم Frenulum.

فرنولوم چیست؟ یا فرنولوم دستگاه تناسلی چیست؟

نواری الاستیک از پوست آلت تناسلی در قسمت ختنه گاه که پوست کشسان آلت تناسلی را با ظرافت به زیر حشفه (سر آلت تناسلی) وصل می کند، فرنولوم آلت تناسلی و یا بطور مختصر فرنولوم نامیده می شود.

 فرنولوم آلت تناسلی
فرنولوم آلت تناسلی


در دستگاه تناسلی زنان نیز بافتی مشابه که به زیر کلیتوریس متصل است، کلیتوریس را به بالای لب های کوچک فرج (لابیاهای مینور) وصل می کند.

فرنولوم در دستگاه تناسلی زنان
فرنولوم در دستگاه تناسلی زنان

در اصل کار بافت های فرنولوم اتصال دادن دو بخش متحرک از سیستم بدن به هم می باشد به طوری که حرکت آنها را محدود نکرده و امکان تغییر مکان به آن دو عضو بدهد، مانند زمان نعوظ آلت تناسلی که علی رغم بزرگ شدن قابل توجه ابعاد آلت تناسلی در اثر جمع شدن خون در بدنه آلت و همچنین سر آلت تناسلی، رابطه بین حشفه و پوست آلت تناسلی را حفظ می کند و در زنان نیز همین نقش را در موقع بزرگ شدن و حرکت کلیتوریس به زیر غلاف آن در موقع اوج تحریک، انجام می دهد.

شما نمونه کاملا یک فرنولوم را در دهان خود نیز دارید و آن نوار کشسان زیر زبان شماست.

فرنولوم واقع در زیر زبان
فرنولوم واقع در زیر زبان

نقش فرنولوم در ارگاسم و لذت جنسی

فرنولوم در آلت تناسلی مردان دارای پایانه های عصبی بسیاری است، درست مشابه با پایانه های عصبی در فرنولوم کلیتوریس یک زن. این پایانه های عصبی بسیار حساس بوده و تحریک آنها به تنهایی هم باعث تجربه ارگاسم می شود و البته تجربه ارگاسمی متفاوت با آنچه تا کنون تجربه کرده اید.

با فرنولوم چکار کنیم و چه کاری می شود کرد

امیدوارم این اطلاعات برای یافتن فرنولوم آلت تناسلی کافی باشد. در موارد بسیار نادری، فرنولوم در هنگام ختنه برداشته می شود، اما نگران نباشید، پایانه های عصبی هنوز در گره V شکل زیر سر آلت تناسلی شما وجود دارد.

حالا باید ببینیم با فرنولوم چه باید کرد؟ بهتر است برگردیم به تجارب قبلی که در ارتباط با کلیتوریس داشته ایم. هنگام تحریک کلیتوریس در زنان به این نتیجه رسیدیم که این تحریک باید بسیار نرم و آرام و بدون هیج فشار و یا سایشی باشد، زیرا باعث ناراحتی و حتی آسیب به بافت بسیار ظریف کلیتوریس و فرنولوم زیر آن می شود.

مسئله ای که شاید به آن تا کنون توجه نکرده باشید این است که در مرحله تحریک زنان و قبل از رسیدن به ارگاسم، بعلت تحریک، کلیتوریس افراشته شده و به زیر پوشش بالای خود می رود و کمتر در دسترس می باشد و جالب است که بدانید آنچه در این حالت باعث تحریک فوق العاده زنان در اثر تحریک های ظریف می شود، تحریک شدن فرنولوم زیر کلیتوریس می باشد که شاید تا کنون به آن فکر هم نکرده باشید.

ارگاسمی متفاوت با تحریک فرنولوم

هنگامی که فرنولوم را در مردان پیدا کردید، بقیه چیزها بسیار آسان است: در اینجا چند نکته برای استفاده بهتر از تجربه ها برای شما آورده شده است.

همان رفتاری که آقایان با کلیتوریس خانم ها دارند را باید خانم ها با فرنولوم آقایان داشته باشند.

برای یک سورپرایز، از همسر خود بخواهید که برای تجربه ای جدید از ارگاسم، خودش را به شما بسپارد.

لمس خود را روی فرنولوم متمرکز کرده و از تحریک بقیه آلت تناسلی خودداری کند. تا رسیدن به ارگاسم، فرنولوم را به آرامی مالش و ماساژ دهید.

شما می توانید از  انگشتان خود برای ماساژ فرنولوم استفاده کنید. با بزرگ شدن و نعوظ آلت، فرنولوم کشیده و حساس تر شده و بهتر است شروع به مالش و حرکت لمسی روی فرنولوم نمایید، توجه داشته باشید که ارگاسم فرنولوم مدت بیشتری وقت می خواهد و می تواند طول بکشد.

شما همچنین می توانید از روغن یا روان کنند برای ماساژ فرنولوم استفاده کنید.

به همسر خود بگویید که کاملا خود را ریلکس کرده و آرام باشد. همسر شما هرچه بیشتر برانگیخته شود، به عظلات لگن خود فشار بیشتری می خواهد وارد کند، اما فشار وارد کردن به کگن باعث زود به ارگاسم رسیدن شده و به یک ارگاسم “عادی” منتهی می شود.

ضمن ماساژ فرنولوم از همسرتان بپرسید که چه احساسی دارد ، اما سعی کنید صبور باشید. درست مثل کلیتوریس، تحریک فرنولوم طول می کشد ولی بسیار تحریک کننده است.

برای ایجاد ارگاسمی متفاوت از آنچه که تا کنون همسرتان تجربه کرده است، می توانید از او بخواهید که با نزدیک شدن به ارگاسم، شما را از تحریک فرنولوم باز دارد و پس از ۱۰ الی ۲۰ ثانیه دوباره شروع کنید، این توقف و ادامه، همسر شما را به مرحله ای بالاتری از ارگاسم و حسی قوی تر از ارگاسم هدایت می کند تا در نهایت ارگاسمی را که تا به حال تجربه نکرده است تجربه کند.

ولی اگر می خواهید همه چیز را سرعت ببخشید، می توانید از همسر خود بخواهید با فشار دادن عضلات لگن خود، در زودتر رسیدن به ارگاسم تقلب کند.

انزال زودرس و نقش فرنولوم در آن

بیش از ۴۵ درصد آقایان از انزال زودرس رنج می برند در حالی که از نقش فرنولوم در این زود انزالی بی خبر هستند.
فرنولوم بعنوان حساس ترین نقطه تماس مردان، در خط مقدم تماس بدنی آقایان قرار دارد و می توان گفت اولین تماس بدنی و جنسی به هر شکلی که باشد با تماس و لمس فرنولوم شروع می شود و بالطبع – این ناحیه شدیدا تحریک پذیر – بخصوص در کنار تحریک دیگر نقاط آلت تناسلی و همچنین فانتزی های قوی جنسی آقایان، نقش ماشه را در ارگاسم زودهنگام بازی می کند.
برای کاستن از سرعت انزال، باید به نحوی تحریک مستقیم فرنولوم را کاسته و یا متوقف نمود. در صورت تمایل به استفاده از بی حس کننده های موضعی برای تاخیر در انزال، بهتر است فقط ناحیه فرنولوم را با بی حس کننده ها (مانند لیدوکایین) بی حس کنید و نیازی به بی حس کردن الباقی نواحی آلت تناسلی بخصوص سر آلت تناسلی نیست.
بدین ترتیب هم لذت تماس جنسی را تجربه خواهید کرد و هم آنرا به تاخیر خواهید انداخت و بی حسی و سنگینی آلت تناسلی که معمولا حس بدی را به آقایان انتقال می دهد، دیگر شما را ناراحت نخواهد کرد.

حتی اگر این کلیشه درست باشد که مردان بیشتر از زنان با بدن خود آشنا هستند، مطمئن باشید که بسیاری از مردان آشنایی کمی با فرنولوم خود به عنوان بخش مشخصی از آلت تناسلی خود دارند. امیدواریم این روش و مطالبی که در رابطه با فرنولوم آلت تناسلی یاد گرفتید برای خانم ها و همسرانشان راه جدیدی را برای کشف و لذت بردن از یکدیگر فراهم کند.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5705
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : سیمرغ
  • 324 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.