22

نمایشگر موبایل شیائومی mi 11 pro و تصاویر لو رفته از این پرچمدار

  • 19 نوامبر 2020 - 11:48
نمایشگر موبایل شیائومی mi 11 pro و تصاویر لو رفته از این پرچمدار
افشاگری در وب‌سایت ویبو دست به انتشار اطلاعاتی درباره نمایشگر می 11 پرو زده که از پیشرفت‌های قابل توجه صفحه نمایش این دستگاه خبر می‌دهد.

نمایشگر موبایل شیائومی mi 11 pro

انتظار می‌رود که شیائومی یکی از اولین شرکت‌هایی باشد که از چیپست پرچمدار بعدی کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۷۵ استفاده می‌کند. حالا به گزارش افشاگری از شبکه اجتماعی چینی ویبو، گفته می‌شود Mi 11 Pro که کاندید اصلی برای این منظور است با نمایشگری با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی به بازار می‌آید.

xiaomi mi 11 pro

اگر این گزارش درست باشد، نمایشگر می ۱۱ پرو نسبت به می ۱۰ پرو که رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی داشت پیشرفت زیادی پیدا کرده است. این افشاگر می‌گوید دوربین سلفی در همان گوشه سمت چپ باقی می‌ماند و کناره‌های صفحه خمیدگی‌های نسبی خواهد داشت. در بخش دوربین گفته شده که به جای تحولی عظیم باید منتظر بهینه‌سازی‌های کوچکی نسبت به نسل قبلی باشیم.

هنوز حدود یک ماه تا رونمایی رسمی از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ باقی مانده و اطلاعات دیگری از مشخصات این گوشی در دسترس نیست، ولی تعجب نخواهیم کرد اگر ببینیم که می ۱۱ پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این شرکت قبلا دمویی از فناوری شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی خود را به نمایش گذاشته بود که می‌توانست یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را ظرف ۱۹ دقیقه از صفر تا صد شارژ کند. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم که پرچمدار بعدی شیائومی میزبان کدام یک از فناوری‌های جدید این شرکت خواهد بود.

قیمت شیائومی mi 11

 

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=693

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.