22

راهکارهایی جهت افزایش فالوور رایگان اینستاگرام

  • 16 نوامبر 2020 - 17:35
راهکارهایی جهت افزایش فالوور رایگان اینستاگرام
اگر قصد راه اندازی کسب و کار در فضی مجازی به خصوص اینستاگرام را دارید و به دنبال افزایش فالوور به شکل رایگان هستید با ما در این پست همراه باشید ما در اینجا به شما راه هایی جهت افزایش رایگان ممبر اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد.

افزایش فالوور رایگان اینستاگرام

چگونه فالوور رایگان اینستاگرام جمع کنیم؟!

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و شناخته شده در سطح جهانی است که دارای محبوبیت چشمگیری در میان سایر برنامه های شبکه اجتماعی دارد و این روزها چندین میلیون کاربر فعال را پشتیبانی می کند و اگر کمی واقع بینانه به این موضوع بنگریم، متوجه این خواهیم شد که روزانه هر یک از ما بنابر مشغله های روزمره ای که داریم، از یک دقیقه حتی تا چند ساعت از وقتمان را برای آن سپری کنیم.

فالوور رایگان

از این رو این شبکه اجتماعی برای برخی از ما تبدیل به یک بستر و فضای کاربردی و همچنین درآمدزا شده است که هرچقدر فعالیت ما بیشتر شود، میزان بازدید و تبلیغات ما نیز افزایش خواهد یافت. خوشبختانه این روزها نیز شاهد این اتفاقات هستیم که تعداد زیادی از کاربران در این زمینه فعالیت دارند و با خلاقیتشان می توانند کسب درآمد کنند و به مرور میزان محبوبیت آنها نیز افزایش خواهد یافت.

اما اگر شما کاربر تازه وارد هستید و می خواهید پیج کاری برای خودتان ایجاد کنید، طبیعتا به دنبال این خواهید بود که خیلی سریع که از دید برخی از ما، یک روز و از دید برخی دیگر، یک هفته می باشد، به محبوبیت بالایی برسیم و در نهایت ره چند ساله را یک شبه طی کنیم!! لازم به ذکر است که چنین چیزی امکان ندارد مگر در شرایط خیلی خاص!

فالوور رایگان

اصلی ترین و مهم ترین اصلی که برای شبکه مجازی اینستاگرام وجود دارد، صبر در کنار تلاش است تا شما بتوانید محبوب شوید و شروع به کسب درآمد کنید. بطور کلی «صبر» واژه ای ساده ولی در عین حال بسیار پیچیده است که برخی از ما متاسفانه کمی عجول هستیم و می خواهیم فورا به هدف برسیم. اما بی شک صبر تنها یکی از شاخصه های موفقیت در شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام می باشد و شاخصه های دیگری نیز وجود دارند که باید در کنار صبر به آنها عمل کرد.

فالوور رایگان

از این رو در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با اصول اصلی افزایش فالوور رایگان اینستاگرام آشنا سازیم که می توانند در مسیر پیشرفت شما از چیزی که تصور میکنید، خیلی بیشتر تاثیرگذار باشند و اطلاع از آنها برای هر یک از ما ضروری است چرا که بدون آنها خیلی دیر به مسیر هدف خواهیم رسید. همراه ما باشید.

۱- استراتژی خود را از این کار بسازید

برای استفاده بهتر از صفحه مجازی اینستاگرام، داشتن پلن و برنامه صاف و شفاف می باشد که شما را تا رسیدن به هدف همراهی می کنند. برای مثال افزایش فالوور اینستاگرام یک هدف عالی می باشد که برای رسیدن به این هدف باید استراتژی هدفمندی را به کار بگیرید که بلند مدت می باشد. از این رو در وهله اول به این فکر کنید که علت اصلی شما از جمع کردن فالوور در اینستاگرام چیست؟ یا چرا در اینستاگرام فعالیت می کنید؟ پاسخ سوال شما می تواند در موارد ذیل خلاصه شود؛

  1. افزایش بازدید وب سایت شما
  2. افزایش فروش محصولات
  3. افزایش آگاهی نسبت به برند شما

روش جذب فالوور رایگان

به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که اول از همه هدف خود را مشخص و تعیین کنید که چرا در این شبکه مجازی در حال فعالیت هستید و به چه علت قصد دارید تا حضور پیدا کنید؟ این گونه با مسیر برنامه هدف بیشتر و بیشتر آشنا خواهید شد و می توانید استراتژی مشخصی متناسب با زمینه ای که فعالیت می کنید برای خودتان ایجاد کنید.

۲- هدف را به تحوی بیان کنید

برای ایجاد احساس اعتماد مشتری به شما، باید نهایت تلاش خود را بکار بگیرید تا آگاهانه خودتان و محل کارتان و زمینه فعالیتتان را به مشتریان خود بیان کنید که این می تواند در بیوی اینستاگرام ثبت شود. برای مثال شما می توانید پاسخ این سوالات را در بیو اینستاگرام دهید؛

  1. مدت زمان حضور و فعالیت در زمینه فعالیتتان
  2. اگر پیج فروشگاهی دارید، محل فروشگاه را اعلام کنید
  3. اعلام محصولات مختلف و موجودی فروشگاه
  4. آدرس سایت را درج کنید

فالوور رایگان

از طرفی دیگر شما می توانید یک پست در صفحه مجازی منتشر کنید و به برخی از سوالات متداول که ممکن است کاربران صفحه مجازی شما برایشان رخ بدهد را همراه با متن سوال، پاسخ دهید و پاسخی که میدهید باید قطعی باشد و هیچ شک و شبه ای در آن وجود نداشته باشد تا بتوانید باعث ایجاد احساس اعتماد و رضایت خاطر شوید.

۳- استفاده از کلمات کلیدی برای شناخته شدن

قبل از اینکه کاربران بتوانند شما را در اینستاگرام فالوو کنند، باید بتوانند به سادگی شما را پیدا کنند. از این رو هرچقدر نام کاربری شما هدفمندتر باشد، به همان میزان محبوب تر خواهید بود! اما از طرفی دیگر نباید نام کاربری شما به دلیل استفاده کلمات کلیدی، سخت و پیچیده و همچنین طولانی باشد! بطور کلی شما با دو چیز در اینستاگرام می توانید در نتایج نشان داده شوید که عبارتند از؛ نام و نام کاربری

فالوور رایگان

نام کاربری شما در اینستاگرام می تواند در جستجو مرتبط نشان داده شود و از این رو برای مثال اگر پیج اینستاگرامی شما مختص تجربیات شما در مسافرت هایی که انجام می دهید، است می توانید از “Travel writer” استفاده کنید. با این وجود شما می توانید نام کاربری خود را کمی هدفمندتر طراحی کنید تا بیشتر در نتایج دیده شوید.

۴- استفاده از هشتگ های اینستاکرامی

در اینستاگرام، علیرغم جستجو نام کاربری، برخی از کاربران هشتگ ها را در کادر جستجو اینستاگرام جستجو می کنند. به همین دلیل توصیه می شود که زیر هر پست اینستاگرامی حداقل از ۸ هشتگ مرتبط و کاربردی استفاده کنید تا راهی برای افزایش فالوور رایگان برای پیج اینستاگرامی خود بسازید و از این روش روزانه چندین نفر شما را فالوو خواهند کرد و یا حتی از پیج شما بازدید خواهند کرد و بدون شک یک سری هم به محصولات شما میزنند.

جمع کردن فالوور رایگان

پس توجه داشته باشید هشتگ هایی که استفاده می کنید، باید کاملا مرتبط با پست باشند و همچنین توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما و حتما قبل از منتشر کردن پست های مختلف در اینستاگرام، هشتگ های مختلفی که در زمینه فعالیت شما استفاده می شوند را بررسی چشمی داشته باشید تا با پر استفاده ترین و کم استفاده ترین هشتگ ها آشنا شوید و زمانیکه می خواهید هشتگ بزنید، از تمامی آنها استفاده کنید.

۵- نوشتن بیو منحصر بفرد و کامل

اول از همه اجازه دهید تا شما را با یک واقعیت آشنا سازیم که دو سوم افرادی که بیو شما را می خوانند، افرادی هستند که شما را فالوو نکرده اند و این حقیقت توسط مجموعه اینستاگرام منتشر شده است. بنابراین ارزشی که بیو اینستاگرام دارد، بسیار بالاتر از چیزی است که شما تصور می کنید. به همین دلیل توصیه می شود بیو اینستاگرام را خیلی با دقت و خلاقانه بنویسید و چندبار نوشته خود را مطالعه کنید.

فالوور رایگان

در بیو علاوه بر نوشتن تجربه، سال های فعالیت، شماره تلفن و… شما می توانید آدرس وب سایت یا وبلاگ خود را درج کنید تا مشتریان شما برای خرید مستقیم و بدون هر گونه مشکلی بتوانند وارد وب سایت شما شوند و خرید خود را خیلی ساده و آسان انجام دهند. پس از ۱۵۰ کارکتری که می توانید در بیو استفاده کنید، بهترین شیوه ممکن را انتخاب کنید.

۶- محتوا نویسی را یادبگیرید

هر چیزی اصولی دارد و قبل از انجام هر کاری باید با اصول آن آشنا باشید. اما محتوا نویسی در اینستاگرام بصورت کلی به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول مختص زمینه هایی است که پرستیژ بالایی دارند و در آنها متون بصورت رسمی تایپ و منتشر می شود و از ایموجی ها هیچ خبری نیست. اما دسته دوم مختص زمینه هایی است که شما می توانید بصورت زبان محاوره ای متن کپشنن را بنویسید و از ایموجی ها هم استفاده کنید.

جذب فالوور رایگان

پس باید بر اساس زمینه ای که فعالیت می کنید، اقدام به استفاده یکی از دو دسته گفته شده کنید و نمی توانید این دو دسته را با یکدیگر جایگزین کنید! برای مثال اگر زمینه خبری فعالیت دارید، نمی توانید از زبان محاوره و ایموجی ها استفاده کنید!

۷- بهترین کامنت را پین کنید

یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرام که اخیرا به آن افزوده شده است، پین کردن کامنت در زیر پست می باشد و شما می توانید از این طریق بهترین نظر را در مورد پست اینستاگرامی که منتشر کرده اید را پین کنید. پس باید کمی در این زمینه خلاقیت به خرج دهید و بهترین کامنت را از میان کامنت های مختلف انتخاب کنید که این کار حتی می تواند در محبوبیت شما تاثیر بگذارد.

فالوور رایگان

برای مثال تصور کنید که یک شخص مهم یا سلبریتی محصولی را از شما خریداری کرده است و در زیر پست شما، نظر خود را کامنت گذاشته است. بهترین کار در این زمینه این است که این کامنت را پین کنید تا میزان محبوبیت خود را به سایر کاربران نشان دهید.

۸- برای پیج خود تبلیغات کنید

اینک چند ماهی از ایجاد پیج اینستاگرامی شما می گذرد و شما تمام کارهایی که باید انجام دهید را انجام داده اید و به خوبی در مسیر استراتژی بلند مدت خود فعالیت کرده اید و به مرور تعدادی فالوور را جذب کرده اید. به همین دلیل اینک شما می توانید پیج خود را در صفحات محبوب و شناخته شده تبلیغات کنید تا اینگونه هم فروش داشته باشید و هم تعدادی حساب اینستاگرامی شما را فالوو نمایند.

۹- دیده شدن در اکسپلورر اینستاگرام

اکسپلورر اینستاگرام دقیقا همان آیکون ذره بینی است که در پائین اینستاگرام درج شده که با انتخاب آن می توانید پست هایی را مشاهده کنید که تاکنون مشاهده نکرده اید و همچنین منتشر کننده های آنرا فالوو نکرده اید. از این رو این بخش اینستاگرام دارای هوش مصنوعی می باشد که می تواند برای شناخته شدن شما نیز موثر واقع شود!

برای مثال اگر شما در این بخش پست هایی که مربوط به مسافرت و گردشگری هستند، در گوشی شما نمایش داده خواهند شد که شامل استوری، پست و فیلم های بالای یک دقیق به نام IGTV هستند که اگر اصول گفته شده را رعایت کنید، حتما در این بخش دیده خواهید شد و می توانید به مرور زمان محبوبیت بیشتری را برای خودتان کسب کنید.

۱۰- استفاده از لوکیشن اینستاگرام

جمع کردن فالوور رایگان

یکی دیگر از قابلیت هایی که اینستاگرام در اختیار کاربران قرار داده است، قابلیت لوکیشن می باشد که اگر در پستی لوکیشن درج شده باشد، شما می توانید تمام پست هایی که در آن لوکیشن درج شده اند را مشاهده کنید. پس اگر می خواهید آدرس فروشگاه خود را هر چه بهتر منتشر کنید تا این گونه مشتری به خودتان جذب کنید، ما توصیه می کنیم تا از لوکیشن در پست هایتان استفاده کنید تا بهتر در منطقه ای که هستید، شناخته شوید!

۱۱- با اینفلوئنسرها در ارتباط باشید

دریافت فالوور رایگان

ارتباط با اینفلوئنسرها یکی از درست ترین و صحیح ترین راه ها برای کسب محبوبیت و همچنین می توانند تجربیات خود را در این زمینه به شما منتقل کنند تا شما بتوانید هرچه بهتر در زمینه ای که فعالیت می کنید، بدرخشید. از طرفی دیگر حتما اینفلوئنسرها با سایت ها و پیج های مختلفی در ارتباط هستند و می توانند شما را با آنها آشنا نمانید و شما نیز در آنها تبلیغات داشته باشید.

۱۲- هایلایت کردن استوری های منتشر شده

هر صفحه بیزینسی اینستاگرام، ممکن است هر روز استوری هایی را منتشر سازد تا مخاطبان خود را از برخی محصولات و یا خبرهای جدید آگاه سازد و یا حتی در زمینه های مختلف! برای مثال تصاویر ثبت شده در مسافرت های متعددی که داشته اید. از این رو توصیه می شود هر یک از آنها را بصورت جداگانه هایلایت کنید تا کاربرانی که این استوری ها را مشاهده می کنند، بتوانند هرچه بهتر با محصولات شما آشنا شوند.

۱۳- لایو اینستاگرام را نیز امتحان کنید

فالوور رایگان

یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام، امکان برقراری لایو اینستاگرام می باشد که شما می توانید خیلی ساده و آسان مخاطبان خود را بیشتر با کسب و کارتان آشنا سازید. از این رو اگر محصولات مختلفی دارید و یا جاهای مختلف مسافرت میکنید و … می توانید لایو اینستاگرامی برقرار کنید و بدین طریق هرچه بیشتر دیده شوید و نظرات کاربران را نسبت به خودتان مطلع شوید.

۱۴- استفاده از IGTV

بطور کلی بر اساس محدودیتی که اینستاگرام دارد، شما نمی توانید فیلم های بالای ۱ دقیقه را پست کنید! از این رو قابلیتی را در این زمینه افزود که شما می توانید فیلم های بالای یک دقیقه را منتشر کنید. نام این قابلیت IGTV است که استفاده از آن خیلی ساده و آسان می باشد و توصیه می شود تجربیات خود را و یا حتی محصولاتی خود را در این بخش آپلود و منتشر نمائید.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=515
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : نمناک
  • 656 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.