25

تشییع جنازه مهرداد میناوند از پرسپولیسی ها تا خانواده و تازه عروسش

  • 02 فوریه 2021 - 16:04
تشییع جنازه مهرداد میناوند از پرسپولیسی ها تا خانواده و تازه عروسش
مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس با حضور تعدادی از چهره های مطرح ورزشی در قطعه نام آوران و خانواده اش برگزار شده است.

مهرداد میناوند در میان غم و اندوه دوست دارانش و زجه های تلخ و مادر و همسرش تاره عروسش راهی خانه ابدی شد که هنوز باورش برای همه سخت می باشد. در ادامه تصاویری از تشییع جنازه مهرداد میناوند با حضور پرسپولیسی ها و خانواده وی و دوست دارانش را در پرشین وی مشاهده کنید.

تشییع جنازه مهرداد میناوند

مهرداد میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد.مهرداد میناوند مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد.مهرداد میناوند و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. مهرداد میناوند در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

تشییع جنازه مهرداد میناوند

دوست داران مهرداد میناوند

ازدواج مهرداد میناوند

مهرداد میناوند در اتریش یک بار ازدواج کرد که صاحب یک فرزند پسر به نام آریا شد که در نهایت این ازدواج و طلاق منجر گردید و پسرش در اتریش نزد مادرش به زندگی خود ادامه داد.

مهرداد میناوند بعد از گذشت چند سال در نهایت تصمیم گرفت تجدید فراش کند و در ۹ مهرماه ۱۳۹۹ با خانم شبنم کمانگر ازدواج کرد مهرداد میناوند بعد از چند ماه که از ازدواج مجددش می گذاشت متاسفانه به بیماری کرونا مبتلا شد و بعد از این که چند روز به دلیل بیماری کرونا و تنگی نفس عفونت ناشی از ریه از طریق دستگاههای تنفسی نفس میکشید در نهایت در روز چهارشنبه درگذشت.

تیم محبوب ۹۸ اولین ستاره خود را از دست داد و اینبار بیماری کوید_۱۹ مهرداد میناوند را در میان ناباوری و شوک اهالی فوتبال به کام مرگ کشید.

تشییع جنازه مهرداد میناوند

زجه های تازه عروس مهرداد

مراسم تشییع جنازه مهرداد میناوند

ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی که بعد از دوران زودهنگام دوران فوتبال  به چهره‌ای قابل اعتنا در بحث‌های فوتبالی تبدیل شده بود، بعد از دو هفته تقلا با این ویروس در نهایت شب گذشته تاب نیاورد و ساعاتی قبل از دنیا رفت. مراسم خاکسپاری او علیرغم شرایط کرونا و پروتکل اما با شکلی شایسته و با حضور گرم چهره‌های مطرح فوتبال و هنر در بهشت زهرا برگزار شد.

تشییع جنازه مهرداد میناوند

تصویر قبر مهرداد میناوند

پیکر مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و فوتبال کشورمان امروز (پنج‌شنبه) پس از تشییع در بهشت‌ زهرای تهران در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد. مهرداد میناوند پس از ابتلا به بیماری کرونا شب گذشته در سن ۴۵ سالگی در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

پیکر این پیشکسوت فوتبال در قطعه‌ نام‌آوران کنار پیکر زنده یاد ابراهیم آشتیانی به خاک سپرده می‌شود. مزار زنده یاد جعفر کاشانی، همایون بهزادی، رضا احدی و منصور پورحیدری هم در همان ردیف قرار دارد.

تشییع جنازه مهرداد میناوند

تشییع جنازه مهرداد میناوند

مرحوم میناوند متولد ۹ آذر سال ۱۳۵۴ بود که سابقه حضور در تیم های پاس تهران، پرسپولیس، اشتروم گراتس اتریش، شارلوای بلژیک، الشباب امارات،سپاهان و راه آهن را در کارنامه خود ثبت کرد.

هواداران پرسپولیس که شب گذشته هم در مقابل بیمارستان لاله تجمع کرده بودند، امروز برای خاکسپاری میناوند به بهشت زهرا رفته بودند.

خاکسپاری

پرسپولیسی ها در خاکسپاری مهرداد میناوند

حضور پرسپولیسی ها در مراسم خاکسپاری

در این مراسم علی پروین، علی دایی، یحیی گل محمدی، کریم باقری، نیما نکیسا، مهدی محمد نبی، محمد خاکپور، ناصر محمدخانی، افشین پیروانی، سعید شیرینی، جواد کاظمیان، محمدرضا مهدوی، محمد پنجعلی، مجید صدری رئیس هیات مدیره، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری، حمیدرضا گرشاسبی، مصطفی قنبرپور، بهنام ابوالقاسم پور، اشپیتیم آرفی، محمدحسن انصاری‌ فرد، هواداران آن مرحوم و … حضور داشتند.

علی پروین

علی پروین

علی دایی پس از حضور در قطعه نام‌آوران به سمت علی کریمی رفت و کنار او ایستاد.. در حاشیه این مراسم علی کریمی و علی دایی دقایقی درباره مسائل مختلف به صحبت پرداختند. یکی از نکات قابل تأمل و تأسف‌برانگیز سلفی گرفتن برخی از هواداران در این مراسم بود که در شرایط کرونایی متأسفانه بازهم برخی افراد این موضوع را نادیده گرفتند. حدود ١٠٠٠ نفر از دوست‌داران مهرداد میناوند در مراسم خاکسپاری او حضور داشتند.

تشییع جنازه مهرداد میناوند

تشییع جنازه مهرداد میناوند

علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران که صبح امروز در مراسم خاکسپاری مرحوم مهرداد میناوند، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران حضور پیدا کرده بود، در فراغ دوست دیرینه و صمیمی اش گریست.

یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی

صحبت های فوتبالیست ها در تشییع جنازه مهرداد میناوند

بهنام ابوالقاسمپور که طی مدت اخیر حضوری فعال در بیمارستان برای پیگیری شرایط بهبود میناوند داشت، با حضور در بهشت زهرا و مراسم خاکسپاری وی گفت: شرایط مهرداد تا عصر دیروز خوب بود.

تشییع جنازه مهرداد میناوند

خاکسپاری مهرداد میناوند

او تا ساعت ۵-۴ عصر وضعیت خوبی داشت ولی متاسفانه حمله آمبولی که به وی دست داد نتوانست تحمل کند. فوتبالیست خوبی را از دست دادیم. بعد از فوت وی و هجوم مردم متوجه شدیم که او را چقدر دوست داشتند. خیلی ها می دانند که با همه رفیق هستم اما مهرداد با همه فرق داشت و  دوست داشتنی بود.

علی پروین

علی پروین

تصویری از حضور علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند. علی پروین بعد از حضور در قطعه نام‌آوران به سمت خانواده مرحوم مهرداد میناوند رفت و به آنها تسلیت گفت.

وی ادامه داد: در این مدت فکر کنم کسانی که در این فوتبال ناسالم کار می کردند با صدای مهرداد بودند که مشخص می شدند و آنها خوشحال هستند که مهرداد نیست. اما بچه های فوتبالی از رفتن او ناراحت هستند.

علی کریمی

علی کریمی

علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران که صبح امروز در مراسم خاکسپاری مرحوم مهرداد میناوند، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران حضور پیدا کرده بود، در فراغ دوست دیرینه و صمیمی اش گریست.

صحبت های حمید درخشان درباره میناوند

حمید درخشان یکی از پرتعداد پیشکسوتان فوتبال کشور بود که در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند حضور داشت و گفت: هیچ وقت تصور نمی کردم و از همینجا به خانواده محترم میناوند، جامعه ورزش و به خصوص پرسپولیسی ها تسلیت می گویم. امیدوارم آخرین غمی باشد که برای همدردی می رویم.

پدر مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس

پدر مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس

او ادامه داد: آرزو می کنم علی انصاریان هم به سلامتی به آغوش خانواده اش بازگردد. آرزوی سلامتی برای همه بیماران دارم. از همه کسانی که اینجا هستند و برای مراسم آمده اند، تشکر ویژه می کنم.

درخشان در پایان در مورد جای خالی مهرداد میان اهالی فوتبال اضافه کرد: وقتی مهرداد را از پاس به پرسپولیس آوردم، جوان محجوبی بود و خیلی زود هم به تیم ملی رسید و در پرسپولیس جا گرفت. روحش قرین رحمت باشد و خدا او را بیامرزد.

همسر میناوند

بی قراری همسر مهرداد میناوند

تشییع جنازه مهرداد میناوند با حضور بزرگان پرسپولیس

حمید رضا گرشاسبی، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در خصوص درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مهرداد خیلی زود رفت و فقط می توانیم بگوییم لعنت به این کرونا که مهرداد عزیز را که یکی از متعصب ترین و باغیرت ترین پرسپولیسی‌ها بود را از ما گرفت.

علی کریمی و علی دایی

علی کریمی و علی دایی در مراسم تشییع جنازه مرحوم مهرداد میناوند

او یک انسان دلسوز بود که همه چیز را برای دیگران و پرسپولیس می خواست. همه چیزش را در این راه داد. این حضور نشان این است که در قلب همه جا دارد. انشاالله دعای خیرش پشت سر همه باشد و خدا رحتمش کند.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره وضعیت علی انصاریان نیز گفت: همه الان دست به دعا هستند که علی عزیز هم به آغوش خانواده و جامعه برگردد و از کادرپزشکی هم که در تلاش است تشکر می کنیم و انشاالله شفای همه عزیزان.

افشین پیروانی

افشین پیروانی

هم تیمی مهرداد میناوند در تیم ۹۸ که در جام جهانی نیز با همدیگر حضور داشتند، به تمجید از رفتار و شوخ طبعی وی پرداخت و مدعی شد نمی تواند درگذشت میناوند را باور کند.

غم نیما نکیسا از درگذشت دوست دیرینه خود

نکیسا درباره درگذشت مهرداد میناوند گفت: مهرداد اینقدر که شوخ بود که به هرکس زنگ می زد غم عالم یادش می رفت. روز اول که بیمارستان رفت کلی سر به سرش گذاشتم و گفت تا تو را توی گور کنم چیزی ام نمی شود.

تشییع جنازه مهرداد میناوند

تشییع جنازه مهرداد میناوند

وی ادامه داد: مهرداد سال ها درگیر یک بیماری بود. کورتون های قوی مصرف می کرد. خدا ببخشد کسانی که این بچه که درگیر این بیماری بود و سال ها با آن دست و پنجه نرم می کرد را نقطه ای برای اذیت کردنش تبدیل کردند. او دل یک بچه ۵ ساله را داشت. من از جوانان تهران تا امروز که ۳۰ سال از آن گذشت در کنارش بودم. از دیشب تا حالا اشکم بند نمی آید.

نکیسا درباره اینکه میناوند اولین بازیکن از نسل فوتبالیست های ۹۸ بوده که فوت کرده گفت: اصلا باورم نمی شود. سن ما دیگر به چیزی رسیده که باید به این خداحافظی ها عادت کنیم. اینجا کسی خوابید که کسی باورش نمی شود. باید یاد بگیریم که کنار هم باشیم و اگر نمی توانیم حداقل همدیگر را اذیت نکنیم.

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

علی دایی و علی کریمی هم گریه شدند

مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران در شوکی باورنکردنی به جامعه ورزش و فوتبال، به دلیل بیماری کرونا درگذشت و مراسم خاکسپاری او با حضور چهره‌های سرشناس در بهشت زهرا برگزار شد.

تشییع جنازه مهرداد میناوند

مراسم تشییع جنازه مهرداد میناوند

یکی از فریم‌های جالب در بهشت زهرا و در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند مربوط به حضور دو چهره مطرح در آن بود. علی دایی- علی کریمی؛ دو بازیکن سرشناس و محبوب سابق که بعد از فوتبال نیز دوران محبوبیت را طی کرده‌اند و البته با اختلاف نظرهایی با یکدیگر در این مسیر مواجه بوده‌ اند.

افشین پیروانی

افشین پیروانی

هرچند در برنامه مربوط به فینال لیگ قهرمانان آسیا که در آنتن پخش شد علی کریمی در زمان یاد کردن از علی دایی با لفظ احترام آمیز حاج علی از این اسطوره یاد کرده بود اما این دو چهره امروز در کنار یکدیگر و در بهشت زهرا در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند در کنار یکدیگر یک قاب خاطره انگیز دیگر را ثبت کردند.

قابی که اهالی فوتبال امیدوارند در همه جا از این دو مشاهده کنند و مطمئنا حضور و رابطه صمیمانه‌ این دو با یکدیگر می‌ تواند زمینه ساز اتفاقات روشن‌ تری برای فوتبال ما شود.

ناصر محمدحانی

ناصر محمدخانی

مهرداد میناوند در عین ناباوری و در شوک بزرگی به جامعه فوتبال درگذشت اما فوت این چهره دوست داشتنی هم سبب خیر و اتفاق روشنی شد و علی دایی و علی کریمی را اهالی فوتبال در کنار یکدیگر مشاهده کردند.

اشپیتیم آرفی

اشپیتیم آرفی

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5459
  • ارسال توسط :
  • 688 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.