26

بازیگران ایرانی که همسر خارجی دارند + تصاویر

  • 13 مارس 2021 - 17:11
بازیگران ایرانی که همسر خارجی دارند + تصاویر
اگر برای شما هم جذاب است که بدانید کدام یک از بازیگران ایرانی همسرانی خارجی دارند تا پایان این مطلب از چهره های نمناک همراه ما باشید.

کدام بازیگران ایرانی همسر خارجی دارند

هنرمندان از اقشار پرطرفدار و مود توجه در جامعه هستند که زندگی شخصی شان برای هواداران جذابیت زیادی دارد و کوچک ترین مسائل مربوط به زندگی شخصی آنها میتواند خبرساز شود.

همسر خارجی بازیگران ایرانی

ازدواج ، بچه دار شدن و حواشی زندگی شخصی سلبریتی ها یکی از اخبار پربازدیدی است که بسیاری از مردم علاقه مند کسب اطلاعاتی بیشتر درباره آن هستند.

در میان هنرمندان کشورمان برخی همسر خارجی دارند و سالهاست که زندگی مشترکشان در کنار هم ادامه دارد، اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یکی از بازیگران همسر خارجی دارند ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر را از دست ندهید.

این هنرمندان و بازیگران ایرانی همسران خارجی دارند

در ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک به هنرمندانی که همسر خارجی دارند اشاره میکنیم.

احمد نجفی

احمد نجفی یکی از بازیگران پیشکسوت دنیای هنر است که همسر خارجی دارد. دریا همسر اوکراینی _روسی احمد نجفی است که در حدود ۲۰ سال با احمد نجفی اختلاف سن دارد و زمانی که ۲۱ ساله بود بعد از آشنایی با احمد نجفی زندگی مشترکش را در کنار او آغاز کرد.

همسر احمد نجفی در جریان تصویربرداری فیلم کارآگاه علوی مترجم او بود و احمد نجفی در یک گفتگو از شدت سختگیری که نسبت به او داشت و باعث گریه همسرش شده بود صحبت کرد و در نهایت این آشنایی به ازدواج ختم شد و حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های مریم، دانیال و شایان است.

احمد نجفی

عکسی از احمد نجفی و همسر و فرزندانش

یوسف تیموری

یوسف تیموری یکی دیگر از چهره های ایرانی است که همسر خارجی دارد. یوسف تیموری بازیگر سرشناس سریال زیر آسمان شهر همسری تایلندی دارد و دلیل ازدواج او با یک دختر تایلندی این بوده است که دختران ایرانی به دلیل بازیگر بودنش ذهنیت خاصی به او دارند.

آرمین پسر یوسف تیموری است که شباهت زیادی به مادرش دارد و به تازگی برای تحصیل به همراه مادرش ایران را ترک کرده است.

یوسف تیموری

یوسف تیموری و همسر و پسرش

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی یکی دیگر از بازیگران ایرانی است که همسر خارجی دارد. گلوریا هاردی همسر خارجی ساعد سهیلی است که با بازی در سریال کیمیا و نقش آزاده در میان مردم شناخته شد.

گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی تابعیتی ایرانی و فرانسوی دارد و این زوج سال ۹۳ زندگی مشترکشان را آغاز کردند و این خانم به تازگی فعالیت های بازیگری اش را گسترش داده است و در فیلم پسرکشی ایفای نقش کرده است.

ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان مشهور است که در فیلم های زیادی جلوی دوربین رفته است.

ساعد سهیلی و همسرش

ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خواننده و بازیگر کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که همسر خارجی دارد. شایلی محمودی همسر دوم بنیامین بهادری، بعد از فوت نسیم حشمتی همسر اول او است که گفته میشود تابعیتی ایرانی و آمریکایی دارد. بارانا فرزند اول بنیامین از نسیم حشمتی است و حاصل ازدواج بنیامین و شایلی محمودی دو پسر به نام های بن سان و شایمین است.

بنیامین بهادر و همسرش شایلی محمودی در فیلم سینمایی سلام بمبئی با هم همبازی بودند و همسر بنیامین در نقش یک بازیگر هندی ظاهر شد و تسلط زیادی به زبان هندی داشت.

بنیامین بهادری در یک گفتگو درباره انتخاب همسرش برای بازی در سلام بمبئی گفت:

کسی نمی دانست که شایلی هندی است و می تواند بازی کند من به آن ها گفتم.

تابعیت ایرانی _آمریکایی یا ایرانی _هندی شایلی محمودی از سوی بنیامین و همسرش تایید یا رد نشده است.

خانواده بنیامین بهادری

بنیامین بهادری در کنار همسرش شایلی محمودی و فرزندانشان

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=6429
  • ارسال توسط :
  • منبع : namnak
  • 1282 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.