22

فصل سوم برنامه «فرمول یک» از دوشنبه ۲۶ آبان روی آنتن شبکه یک

  • 14 نوامبر 2020 - 17:27
فصل سوم برنامه «فرمول یک» از دوشنبه ۲۶ آبان روی آنتن شبکه یک
سومین فصل برنامه «فرمول یک» به تهیه‌کنندگی و اجرای «علی ضیا» از دوشنبه ۲۶ آبان روی آنتن شب که یک می‌رود.

مدیرگروه اجتماعی شبکه یک با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که قرار است این برنامه به انتخاب چهره مردمی سال منجر شود، مسلماٌ یکی از اهداف این برنامه هم معرفی افرادی است که درسطح جامعه فعالیت‌های انسان دوستانه‌ای انجام می‌دهند و به نحوی حال مردم را خوب می‌کند مخصوصا دراین شرایطی که بیماری کرونا جامعه و مردم را در برگرفته است، بنابراین بنای فصل جدید فرمول یک دعوت ازافراد خیری است که درترویج کار نیک و خیرخواهانه نه تنها پیشقدم هستند بلکه الگوسازی هم می‌کنند.

 

فضل الله شریعت پناهی تاکید کرد: فرمول یک از دوشنبه ۲۶ آبان با ساختار جدید، حال و هوای جدید و درساعت جدید پخش خواهد شد. او اظهار داشت: فرمول یک دیگر برنامه روتین روزانه نیست بلکه قرار است برنامه برنامه‌ای شبانگاهی باشد که سه شب درهفته و روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه پس از سریال شبانگاهی پخش شود.

 

شریعت پناهی با بیان این که فصل جدید فرمول یک تولیدی خواهد بود عنوان کرد: قطعاٌ فضای این برنامه با ساختاری جدید، درعین گفتگو محور بودن، فضای شاد و مفرحِ آرام بخشی را به همراه خواهد داشت.

 

مدیرگروه اجتماعی شبکه یک همچنین درباره اقبال مخاطبان از پخش شبانه فرمول یک تصریح کرد: وقتی پخش برنامه‌ای از بعدازظهر به شب تغییر می‌یابد، بیننده با سابقه‌ای که ازعلی ضیا دارد، کار را دشوار خواهد کرد به خصوص اینکه برنامه پس ازهشت ما دوری از آنتن، دوباره درجدول پخش قرار گرفته است.

 

شریعت پناهی افزود: تولیدی شدن کار بطور قطع کیفیت برنامه را افزایش می‌دهد و به امید خدا پس از پخش چند برنامه به اصطلاح بالا و پایین کار دست تهیه کنندگان می‌آید.

«فرمول یک» به تهیه‌کنندگی سیدعلی ضیا، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته حوالی ساعت ۲۳:۱۵ و به مدت ۷۰ دقیقه پخش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=126
  • نویسنده : مجید
  • ارسال توسط :
  • منبع : ایلنا
  • 458 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.