24

چگونه عکس های پاک شده سامسونگ را ریکاوری کنیم؟!

  • 22 دسامبر 2020 - 20:32
چگونه عکس های پاک شده سامسونگ را ریکاوری کنیم؟!
اگر گوشی شما سامسونگ است و اخیرا عکس و فلیم های خود را حذف کرده اید، با این گزارش از نمناک می توانید اقدام به ریکاوری عکس در سامسونگ را یاد بگیرید.

آموزش ریکاوری عکس در سامسونگ

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که به طور ناگهانی عکسی از تلفن همراه شما حذف می شود که به آن بسیار نیاز داشتید و اینک به آن هیچ دسترسی ندارید. با این وجود جای هیچ نگرانی نیست و می توانید تصاویر پاک شده را به تلفن همراه خود بازگردانید. بطور کل، زمانیکه شما یک تصویر را از تلفن همراهتان حذف می کنید، برای همیشه از گوشی شما پاک نخواهد شد.

ریکاوری عکس در سامسونگ

با این حال اگر گوشی شام سامسونگ می باشد و اخیرا عکس و فیلم های خود را از گالری حذف کرده اید می توانید با استفاده از این آموزش از نمناک که نحوه برگرداندن عکسهای پاک شده در گوشی سامسونگ است، به سادگی و در چند مرحله اقدام به ریکاوری عکس و فیلم های پاک شده از گوشی کنید. همراه ما باشید.

۱- تصور کنید که قصد دارید این عکس را از گوشی خود حذف کنید. انگشتتان را بر روی آن نگه میدارید و سپس گزینه Remove یا حذف را انتخاب می کنید که بعد از آن با پیغام Move to Trash همانند تصویر ذیل روبرو خواهید شد و بر روی آن کلیک خواهید کرد؛

سامسونگ

۲- سپس وارد صفحه از اصلی گالری گوشی سامسونگ خود شوید و بر روی ۳ نقطه بالا سمت راست کلیک کنید.

سامسونگ

۳- گزینه Trash را انتخاب نمائید.

ریکاوری در سامسونگ

۴- اینک تصویر پاک شده را در این صفحه مشاهده خواهید کرد که با گرفتن انگشت بر روی آن، پیغام Restore به نمایش خواهد آمد که با فشردن آن، عکس بازگردانی خواهد شد و به همین سادگی شما توانستید اقدام به بازیابی عکس در گوشی سامسونگ کنید.

بازیابی عکس

توجه : اگر این قابلیت در گوشی سامسونگ شما وجود نداشت، می توانید با استفاده از این لینــــک آموزش ساده و آسان را برای ریکاوری عکس در گوشی های اندرویدی را فرابگیرید.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=1993
  • نویسنده : مجید
  • ارسال توسط :
  • منبع : namnak
  • 598 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.