20

روش قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

  • 28 نوامبر 2020 - 12:06
روش قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول
شما هم از اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل خسته شده اید؟ روش های آسان و سریع قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول را در می خوانید.

آموزش قطع پیامک های تبلیغاتی

برخی از پیامک های تبلیغاتی که در ساعات پایانی شبانه روز به گوشی هاارسال می شوند اغلب حاوی مطالبی غیرواقعی و با محتوای جعلی می باشند،وبیشتر مزاحمت ایجاد می کنند تا اطلاع رسانی و تبلیغات.برخی از این پیامک ها نیز با ارائه اطلاعات نادرست ما را ترغیب می کنند که در مسابقات پیامکی شرکت کنیم که اینگونه پیامک ها می توانند سرقت اطلاعات مالی و شخصی ما را نیز به همراه د اشته باشند.

قطع پیامک های تبلیغاتی

با این حال دیگر نگران دریافت بی رویه پیامک های مزاحم توسط اپراتورهای مختلف نباشید، چرا که ما قصد داریم در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی سایت نمناک شما را با ساده ترین و آسان ترین روش های ممکن برای قطع کردن پیامک های تبلیغاتی آشنا سازیم. همراه ما باشید.

قطع پیامک های تبلیغاتی

روش های قطع کردن پیامک های تبلیغاتی

جدیدترین روش و آخرین دستورالعمل برای قطع پیامکهای تبلیغاتی

برای قطع کردن پیامک های تبلیغاتی، تمامی اپوراتورها یک کد مشترک را پشتیبانی می کنند که با استفاده از این کد شما می توانید تمام پیامکهای تبلیغاتی و پیامکهای مبتنی بر محتوی را لغو کرده و از دریافت آنها جلوگیری می کند. بنابراین شما می توانید با استفاده از مراحل ذیل، اقدام به قطع کردن پیامک های تبلیغاتی کنید ؛

۱- ابتدا ” #۸۰۰* ” یا ” ستاره ۸۰۰ مربع ” را در گوشی خود وارد کرده و دکمه call را بزنید.

۲- در پاسخ منویی دریافت خواهید کرد که شامل ۳ گزینه زیر می باشد ؛

  1. مشاهده سرویسهای فعال
  2. قطع خدمات مبتنی بر محتوا
  3. قطع پیامک تبلیغاتی

گزینه اول ؛برای شما سرویسهایی که مبتنی بر محتوی هستند را نمایش میدهند – این همان سرویسهایی است که به ازای دریافت پیامک از شارژ شما کم میشود.

گزینه دوم ؛ برای غیر فعال کردن سرویسهای فعالی که در بالا گفتیم میباشد. یعنی شما می توانید با استفاده از گزینه ( گزینه ۲ ) اقدام به قطع کردن سرویس هایی که می توانند از شما شارژ کم کنند، نمائید.

گزینه سوم ؛ برای قطع پیامکهای تبلیغاتی که اکثر از مرکز پیامها مانند (۱۰۰۰۱۲۳۴۶ و ۲۰۰۰۰۱۲۳۴۵) و از این قبیل شماره ها ؛ بوده و دیگر پیامکی از این شماره ها دریافت نخواهید کرد.

توجه : طبق اعلام اپراتورها نباید این عمل خللی در دریافت پیامکهای بانکی داشته باشد.


روش قطع پیامک تبلیغاتی همراه اول

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد مشترکان تلفن همراه درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتیمی توانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند. با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه ریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانه ای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراه اول درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد “ ۱ ” را به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنند و یا با شماره گیری دستوری #۸۹۹۹* دریافت تبلیغات را لغو کنند همچنین می توانند با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۱ تماس گرفته و درخواست خود را ابراز کنند. همچنین اگر مشترکی تمایل داشت مجدداً پیامک تبلیغاتی دریافت کند می تواند با ارسال عدد “ ۲ ” به شماره ۸۹۹۹ نسبت به فعال سازی آن اقدام کند.

روش قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) اظهار کرد:در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیام های اطلاع رسانی خدمات و سرویس های این اپراتور را دریافت می کنند که درصورت عدم تمایل به دریافت آن نیز می توانند عدد ” ۲ ” را به شماره ۵۱۱۵ ارسال کنند تا این سرویس برای آن ها لغو شود.
قطع کردن پیامک های مزاحم

پیامک های مزاحم روزمره

هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است. همچنین می توانند از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۱۱ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی ابراز نمایند.

طرح سامانه ۸۲۸۲ ایرانسل :

زمانیکه یکی از طرحهای پیامکی ۸۲۸۲ ایرانسل را فعال کرده اید ، این پیامکها از اعتبار شما کم می کند، برای غیر فعال کردن این پیامک ها مراحل زیر را اجرا کنید ؛
۱- با خط خود یک پیامک به ۱۳۱ فرستاده تا رمز ورود به ویترین ایرانسل به شما ارسال شود.
۲- به سایت ویترین ایرانسل رفته (Vitrin.irancell.ir) و در بالای سایت گزینه ورود به سیستم را بزنید.
۳- در بخش شناسه شماره موبایل خود را به صورت ********۹۸۹۳ وارد نمایید و در بخش رمز عبور دریافتی توسط پیامک را وارد نمایید.
۴- در مرحله آخر به “ سرویس مبتنی بر پیام کوتاه ” رفته و در قسمت “ شارژ خودکار – بسته های من ”  همه طرحهایی که فعال کرده اید لغو اشتراک کنید.

طرح سامانه ۸۶۸۶ ایرانسل :

اگر  از شماره ۸۶۸۶ ایرانسل پیامکی دریافت می کنید، عبارت ” laghv pishvaz ” یا ” laghv ” را به  شماره ” ۸۶۸۶ ” ارسال کنید.
لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=980
  • نویسنده : مجید
  • ارسال توسط :
  • منبع : namnak
  • 659 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.