22

تغییر جنسیت فریبرز عرب نیا و واکنش این بازیگر به این شایعه+ عکس

  • 17 نوامبر 2020 - 17:10
تغییر جنسیت فریبرز عرب نیا و واکنش این بازیگر به این شایعه+ عکس
چند روز گذشته شایعاتی پیرامون تغییر جنسیت فریبرز عرب نیا در فضای مجازی پخش شد، که این بازیگر با انتشار ویدئو در اینستاگرام خود به این شایعات واکنش نشان داد.

شایعه تغییر جنسیت فریبرز عرب نیا

تغییر ناگهانی و جنجالی فریبرز عرب نیا در کانادا و واکنش وی به این عکس

فریبرز عرب نیا متولد ۲۵ فروردین ۱۳۴۳ بازیگر و کارگردان ایرانی است. او در آثار کارگردانان نامداری چون بهرام بیضایی، ایرج قادری، مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی‌کیا، داوود میرباقری، فرزاد مؤتمن و بهروز افخمی بازی کرده‌ است.

این بازیگر در سال ۱۳۶۰ موفق به اخذ مدرک دیپلم ریاضی فیزیک شد و پس از طی کردن دوره خدمت سربازی در سال ۱۳۶۴ به ترکیه رفت و در دانشگاه خاورمیانه آنکارا مشغول به تحصیل رشته مدیریت شد. اما آن را نیمه تمام رها کرد و به ایران بازگشت، فریبرز عرب نیا پس از بازگشت از ترکیه به رشته مورد علاقه اش پرداخت و پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی و دوره های تخصصی تئاتر و سینما به شکل حرفه ای وارد کار شد و تئاتر را در کانون تئاتر تجربی زیر نظر استاد حمید سمندریان و سینما را در دوره ای دو ساله در مجتمع آموزشی سینما تحصیل کرد. او همچنین در رشتهٔ ارتباط تصویری (گرافیک) موفق به اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه هنر شد، از نمایش هایی که عرب نیا کارگردانی کرد می توان به: آوازخوان طاس، کالیگولا، دایره گچی قفقازی اشاره داشت.

شایعات درباره فریبرز عرب نیا

شایعه تغییر جنسیت مختار ( فریبرز عرب نیا )

به تازگی تصویری عجیب از تغییر چهره فریبرز عرب نیا با موهای بلند و گریم جدیدش در اینستاگرام منتشر شده است که غیرواقعی و فتوشاپ می باشد.

تغییر جنسیت فریبرز عرب نیا

پس از آن شایعاتی پیرامون تغییر جنسیت فریبرز عرب نیا در فضای مجازی پخش شد. انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی باعث عصبانیت شدید فریبرز عرب نیا شد، و با انتشار یک ویدئو شایعات منتشر شده درباره خود را تکذیب کرد و قول داد به زودی هواداران خود را در جریان فعالیت های جدیدش قرار بدهد.

فریبرز عرب نیا بازیگر سریال مختارنامه در این پست نوشت:
پیش ‌کش با مهر و دوستی، و با آرزوی آگاهی و آگاهی و آگاهی برای همه ‌ی ما، به ویژه آنان که در دایره‌ی سیاهی، شر، و آسیب به خود و دیگران گرفتار مانده‌اند.

واکنش فریبرز عرب نیا به شایعه تغییر جنسیتش

 

 

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=561
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : سیمرغ
  • 841 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.