22

نکات ریز و مهم آرایش عروس در روز عروسی

  • 14 نوامبر 2020 - 18:47
نکات ریز و مهم آرایش عروس در روز عروسی
آرایش عروس در روز عروسی ترفندها و نکات ریزی دارد که اگر رعایت شوند عروس خانم فوق العاده زیبا خواهد شد.

نکات و ترفندهای آرایش عروس

آرایش و میکاپ عروس در روز عروسی نیازمند رعایت نکات ریز و درشتی است که تاثیر زیادی در زیبایی عروس خانم دارند نکاتی که شاید خیلی به نظرتان مهم نباشند اما میتوانند نتیجه کار را به هم بزنند. در این بخش از دنیای مد نمناک نکات و ترفندهای آرایش عروس را به شما میگوییم که میتوانند بسیار کمک کننده باشند .

نکات آرایش عروس

– روز عروسی فرصت مناسبی برای امتحان چیزهای جدید نیست مثلا اگر تا به حال رژلب بنفش یا خط چشم گربه ای نزده اید بهتر است در روز عروسی نیز آن ها را امتحان نکنید زیرا ممکن است به شما نیاید و شما را نازیبا کند.

نکات آرایش عروس

نکات مهم آرایش عروس

– اهمیت ابروها را در چهره نادیده نگیرید، به آرایش ابروها بسیار اهمیت دهید و هرطور که شده برای خود ابروهای پهن و پرپشتی بسازید. رنگ ابروها باید به رنگ موهایتان نزدیک باشد اینطوری زیباتر خواهید شد.

– رژلب نباید به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرد بلکه باید قبل از رژ لب زدن با خط لب دور لب ها را با فرم دلخواه تان پر کنید، پرطرفدارترین رنگ رژلب بین عروس خانم ها رژلب های قرمز و بنفش هستند.

آرایش عروس 98

تکنیک های آرایش عروس

– اگر برای آرایش و مدل موی روز عروسی تان ایده خاصی دارید باید یکبار قبل از عروسی آن را امتحان کنید مثلا اگر میخواهید آرایش تان تیره باشد یکبار قبل از عروسی این سبک آرایش را امتحان کنید و ببینید به شما می آید.

– تغییرات بزرگ برای روز عروسی مناسب نیستند مثلا اینکه شما در روز عروسی موهای بلند تان را کوتاه کنید یا پوست تان را برنزه کنید اصلا خوب نیست.

نکات میکاپ عروس

ترفندهای آرایشی مخصوص عروس

– اگر دوست دارید چشم هایتان را لنز بگذارید بهتر است قبل از عروسی لنز دلخواه تان را امتحان کنید مخصوصا لنز آبی که شاید به هر کسی نیاید. لنزهای عسلی و طوسی برای عروس خانم مناسب تر اند.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=177
  • نویسنده : مجید
  • ارسال توسط :
  • منبع : namnak
  • 353 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.