4

مرگ راننده نیسان بر اثر برخورد با تریلر در محور کاشان- قم

  • 06 ژانویه 2021 - 14:03
مرگ راننده نیسان بر اثر برخورد با تریلر در محور کاشان- قم
کاشان - رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از مرگ راننده نیسان بر اثر برخورد با تریلر در حادثه ترافیکی محور کاشان - قم خبر داد.

سیدمنصور میرابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش مرکز اورژانس کاشان مبنی بر وقوع یک حادثه تصادف در اتوبان کاشان-قم اظهار داشت: این حادثه ساعت پنج و ۱۱ دقیقه صبح امروز و بین یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه تریلر رخ داد.

وی گفت: در این حادثه راننده خودروی نیسان به دلیل خرابی خودرو کنار اتوبان در حال تعمیر خودرو بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان با اشاره به اینکه متأسفانه در این حادثه راننده نیسان قبل از رسیدن تیم امداد جان خود را از دست داد، تصریح کرد: جزئیات حادثه توسط عوامل پلیس در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر اتوبان کاشان-قم یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی و جزئی از کریدور شمال-جنوب است که خودروهای زیادی اعم از شخصی، حمل و نقل عمومی و خودروهای باری سبک و سنگین از این محور تردد می‌کنند.

این حجم از تردد باعث شده است که در طول سال حوادث رانندگی زیادی در این محور رخ دهد که یکی از علل اصلی آن تاریکی اتوبان کاشان-قم است. علیرغم تمام وعده‌های داده شده از طرف مسئولان و مدیران محلی، استانی و حتی کشوری فقط تاریکی سهم رانندگان در این مسیر شده است و علیرغم افزایش عوارض این محور که آخرین نمونه آن در چند روز پیش اتفاق افتاد و حدود ۴۰ درصد بر عوارض این محور افزوده شد ولی برای روشنایی این اتوبان تاکنون هیچ اقدام عملی انجام نشده است.

در بسیاری از حوادث رخ داده در این اتوبان خانواده‌های بسیاری عزادار و برخی از هموطنانمان نیز دچار عوارض ناشی از این تصادفات مانند نقص عضو شده و به تبع آن عوارض روحی و روانی و حتی اقتصادی بسیاری نیز گریبانگر افراد و خانواده‌ها شده است ولی اینکه موضوع رفع تاریکی این اتوبان در چه جایگاهی از اولویت‌های مدیران و مسئولان قرار دارد، اطلاعی در دست نیست.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=2715
  • نویسنده : مجید
  • ارسال توسط :
  • منبع : mehrnews
  • 264 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.