23

آزمایش عجیب پسر نوجوان با قورت دادن ۵۴ آهنربا !

  • 02 مارس 2021 - 18:47
آزمایش عجیب پسر نوجوان با قورت دادن ۵۴ آهنربا !
نوجوان 12 ساله برای انجام آزمایشی غیرمنطقی چند آهنربا بلعید اما وقتی نتیجه ی مورد نظرش حاصل نشد این کار را ادامه داد تا جایی که گرفتار شرایطی سخت شد.

خارج کردن ۵۴ آهنربا از داخل شکم پسر نوجوان

کنجکاوی حس خوبی است اما اگر هدایت شده و در مسیر خود قرار نگیرد مثل هرکار و حس دیگری دردسرساز خواهد شد، نمونه اش مشکلی که براثر کنجکاوی عجیب پسر نوجوان پیش آمد و او را راهی بیمارستان کرد، جزئیات را در ادامه ی این بخش از سرگرمی اپاراتمی میخوانید.

قورت دادن آهنربا

“رالی موریس” ۱۲ ساله اهل تگزاس به دلیل انجام یک آزمایش عجیب و غریب ۵۴ عدد آهنربا را قورت داده و این اشتباه را چندین روز از مادرش پنهان کرد بود تا اینکه در نهایت شرایط اجازه ی ادامه دادن به این پنهانکاری را به او نداد و مجبور به گفتن حقیقت به مادرش شد.

آهنربا

طبق گزارشات ساعت ۲ بامداد بود که “رالی” از شدت دل درد از خواب بیدار شده و مجبور به بیدار کردن مادرش شد، مادر بی خبر از همه جا تصور می کرد پسرش دل درد طبیعی دارد اما بعد از اطلاع از حقیقت ماجرا فورا او را به بیمارستان برد تا درمان شود.

این نوجوان که مبتلا به بیش فعالی است قصد داشته آزمایش عجیبی را انجام دهد و با بلعیدن آهنرباها میخواست بداند که آهن و فلزات به بدن او جذب خواهند شد یا نه. ابتدا با چند آهنربا این آزمایش را انجام داد اما وقتی دید نتیجه ای حاصل نشد تصمیم به تکرار بلیعدن آهنرباها گرفت تا جایی که تعداد ۵۴ آهنربا را وارد معده ی خود کرد و به دردسر افتاد.

عکسبرداری ها وجود آهنربا در شکم ” رالی ” را ثابت کردند و تصمیم به یک جراحی فوری گرفته شد تا این نوجوان نجات یابد. جراحی انجام شد و تمام ۵۴ آهنربا از بدن او خارج شد ولی شرایط بعد از عمل دشواری های جدی همراه داشت و ” رالی” نزدیک به ۱۰ روز درد و استفراغ شدید را تحمل کرد تا بهبودی کامل برایش حاصل شود.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=6155
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : نمناک
  • 898 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.