25

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره کالدرون

  • 20 دسامبر 2020 - 18:33
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره کالدرون
باشگاه پرسپولیس ضمن دعوت از هواداران به آرامش و همدلی و تقدیر از همراهی کالدرون وسرخ ها بر رفع سوتفاهمات و حل مشکلات برای رسیدن به آرامش تاکید کرد و نوید حل و فصل مشکلات را داد.

سوء تفاهمات پرسپولیس و کالدرون

مهر: حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در همین زمینه با انتشار یادداشتی نوشت:

۱- ضمن عذرخواهی از شما هواداران عزیز که نگران هستید تاکید می کنیم که پرسپولیس به آرامش نیاز دارد و از دامن زدن به حواشی باید پرهیز شود. این درخواست صمیمانه و عاجزانه بنده به عنوان یک هوادار و مقام مسوول مطلع از شرایط حاکم بر باشگاه است.

در کنار همه نگرانی های تان باید بگوییم نقش هواداران در ایجاد آرامش، وحدت و مهار حواشی با بی توجهی به شایعات و اخبار کذب بسیار مهم است. از همه اهالی رسانه نیز دعوت می کنیم ما را در این روزها همراهی کرده و در راستای ایجاد آرامش و جلوگیری از رواج شایعات نگران کننده، کمک حال بخش رسانه ای باشگاه باشند.

۲ – هواداران عزیز؛ هدف مجموعه باشگاه در این شرایط ویژه و خاص در وهله اول حل و فصل چالش های مالی طی کوتاه مدت در روزهای آتی است. امروز تلاش ها و رایزنی ها به سمت و سوی امید بخشی طی می شود و این منوط به تحقق آن است که ان شالله طی روزهای آتی نهایی می شود. امروز به همین دلیل می توانیم نوید اتقاقات خوب را برای حل چالش های مهم مالی طی روزهای آتی بدهیم.

۳ – هواداران دلسوز، سوتفاهم ها ان شالله حل می شود و موانع برای حل مشکلات موجود در حوزه مالی نیز طی روزهای اتی برطرف خواهد شد. تردیدی نداریم پیرو مذاکرات انجام شده همانطور که آقای کالدرون تاکنون نهایت همکاری را داشته اند در ادامه نیز همراه خواهند بود و باشگاه هم با پیگیری ها، مشکلات را حل می کند. بازیکنان با غیرت و صبور هم همانگونه که نهایت همکاری را داشته اند باز هم همراه هستند تا باشگاه بتواند به تعهدات خود عمل کند.

۴ – بعد از جلسه هیات مدیره، هم مدیر عامل و اعضای هیات مدیره درخواست زمان کمی برای حل مشکلات را مطرح کردند و در این باره رایزنی هایی هم انجام شده است . این زمان هم با شناختی که وجود دارد از باشگاه دریغ نخواهد شد. هواداران عزیز بدانید آقای کالدرون تا اینجا حقیقتا همکاری کرده وگرنه قبلا هم شرایط فسخ را داشته است. باید دست در دست هم دهیم تا بستر برای استارت تمرینات در دوحه با حضور سرمربی تیم را فراهم کرد و قدردان زحمات وی و شاگردانش و مجموعه تیم بود. آقای کالدرون حالا این تیم را می شناسد و آن را روی ریل موفقیت برده و خودشان هم ان شالله ماموریت سخت خود را به رغم کارشکنی ها با موفقیت و قهرمانی کامل خواهند کرد. تاکید ما این است تک تک که اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس باید روی همدلی، وحدت و آرامش کار کنند. در گام اول بایستی این مشکلات حل شود آنوقت با تعامل و تلاش می شود در نقل و انتقالات هم به نوعی جبران مافات نمود. منتظر اتفاقات خوب در پی همراهی ها باشید.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=1814
  • نویسنده : مجید
  • ارسال توسط :
  • منبع : namnak
  • 536 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.