25

زنی که به خاطر خوشگلی زیادش گدایی می کند !! + تصاویر

  • 27 دسامبر 2020 - 14:18
زنی که به خاطر خوشگلی زیادش گدایی می کند !! + تصاویر
زیبایی و خوشگلی زیاد زن جوان را تبدیل به گدا کرده است ! عجیب است ولی واقعی زن جوانی که گوشه ی خیابان می نشیند و دلیل عجیب تر گدایی کردنش را به دیگران توضیح می دهد.

زنی که چون خوشگل است گدایی می کند !!

کم نیستند زن و مردهای جوانی که به هر دلیلی گدایی می کنند و توانایی خود را در کار کردن و کسب درآمد نادیده می گیرند و به روش های دیگری مثل کلاه برداری و … روی می آورند ، جالب است که برخی از این افراد برای انجام چنین کارهایی به خصوص گدایی کردن دلایلی خاص و غیرقابل باور دارند که یکی از آنها را در ادامه این بخش از سرگرمی نمناک برایتان خواهیم گفت .

زن گدا

Woman Claims She is ‘Too Beautiful to Work’ and Is Now Begging in the Streets of China

عکس زن جوان ۳۰ ساله ای که به دلیل خوشگلی زیادش گدا شده است!

گدایی زن جوان به خاطر زیبایی بیش از حدش!

زن جوان ۳۰ ساله کنار خیابانی در چین نشسته و گدزن گداایی می کند ولی چرا؟ این زن که هم سالم است و هم جوان پس چرا از راه طبیعی کسب درآمد نمی کند؟ دلیل عجیب و غریب این زن برای گدایی همه را متعجب کرده است ؛ او ادعا می کند چون زیباست نباید کار کند چرا که زیبایی زیادش به واسطه کار و فعالیت اضافه از بین خواهد رفت برای همین برای کسب درامد و گذران زندگی گدایی می کند.

زن جوانی که تصاویر گدایی کردنش را در ادامه مشاهده می کنید پیش از آنکه به گدایی رو آورد شغلهایی همچون صندوق داری و پیشخدمتی را تجربه کرده است و حالا تصمیم گرفته برای آنکه زیبایی اش را حفظ کند گدایی کند تا به قول خودش به ساده ترین راه ممکن پول درآورد.

زن گدا

عکس گدایی زن جوانی که چون زیباست کار نمی کند

او معتقد است که قلب های مهربان زیادی وجود دارند که بدون هیچ انتظاری به او پول می دهند پس دیگر نیازی نیست خود را برای بدست آوردن پول به دردسر بیاندازد.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=2280
  • نویسنده : مجید
  • ارسال توسط :
  • منبع : namnak
  • 819 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.