22

ثبت رکوردی هولناک داخل قفس مارهای سمی

  • 22 ژانویه 2021 - 20:07
ثبت رکوردی هولناک داخل قفس مارهای سمی
مرد هندی تصمیم خود را گرفته بود و برای ثبت یکی از ترسناک ترین رکوردهای کتاب گینس وارد قفسی شد که 72 مار سمی در آن به شکل هولناکی حرکت می کردند.

ساعت زندگی هولناک مرد هندی با ۷۲ مار سمی

ارتباط هندی ها با حیوانات بخصوص مارها امر غیرعادی نیست اما اینکه فردی بتواند روزها و ساعتها در کنار تعداد زیادی مار سمی و خطرناک زندگی کند قطعا طبیعی به نظر نمیرسد چرا که برای هر فرد عادی دیگری حتی نزدیک شدن به این مارها امری نشدنی است برای همین نشدنی بودنش کتاب گینس رکوردی را به آن اختصاص داده. از قرار معلوم علاقه به ثبت رکورد گینس مرد داستان ما را مشتاق به انجام چنین اقدامی که در بخش سرگرمی نمناک بیشتر در موردش خواهید خواند، کرده است.

زندگی با مارها

زندگی با مارها

داستان از آنجا شروع شد که یک مرد هندی به نام “نیلام کومار” در مورد یک مرد آفریقایی ۲۸ ساله که توانسته بود در سال ۱۹۸۰ به مدت ۵۰ ساعت ، با ۱۸ مار سمی و زهر آلود در یک اتاق زندگی کند، شنید.

از آن جایی که  “نیلام ” عقیده داشت هند بیشترین تعداد مار را دارد، بنابراین دوست داشت که این رکورد را به نام خود و کشورش ثبت کند که البته می دانست مقامات مسئول با او مخالفت می کنند و اجازه نمی دهند که این برنامه را اجرایی کند اما او بالاخره موفق شد تا ۷۲ عدد مار سمی را داخل یک شیشه در بسته جمع آوری کند.

” نیلام ” تقریباً عاشق آن ها شده بود و عقیده داشت که هرگز نمی تواند این موجودات و مخلوقات زیبا را از بین ببرد. به شدت تاکید می کرد که اکثر آن ها آسیبی وارد نمی کنند. حیاط پشتی خانه او تقریباً تبدیل به یک محل زندگی  برای مار ها شده بود و تصمیم گرفته بود که رکورد گینس را بشکند.

زندگی با مارهای سمی

سپس به او اعلام شد که اگر بتواند نیم ساعت مار ها را از داخل شیشه آزاد کند و در کنار آن ها باشد، رکورد او در گینس ثبت می شود و او نیز این کار را انجام داد اما با این تفاوت که بعد از نیم ساعت هم تسلیم نشد و تصمیم گرفت ۷۲ ساعت این کار را ادامه دهد و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، چندین شبانه روز در قفس مخصوصی که برای ثبت این رکورد آماده شده بود بماند. جالب بود که در طول این سه روز و سه شب، مار ها از سر و کله او بالا می رفتند اما هرگز او را نیش نمیزدند برای همین احساس صمیمیت و نزدیکی بین مارها و ” نیلام ” بود که وی موفق به ثبت چنین رکورد نفس گیری شد.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5031
  • ارسال توسط :
  • منبع : namnak
  • 664 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.