21

گوناگون زنده شدن زنی ۴۰ سال پس از مرگش! + عکس

  • 24 دسامبر 2020 - 18:02
گوناگون زنده شدن زنی ۴۰ سال پس از مرگش! + عکس
زنده شدن مرده اتفاقی است هرچند خوشایند ولی ترسناک، زنی 82 ساله سالها بعد از مرگش به سراغ اعضای خانواده اش آمد و مقابل درب خانه ی دخترش ایستاد.

زنده شدن مرده ۴۰ سال بعد از مرگ به دلیل مارگزیدگی

زن ۸۲ ساله چهل سال بعد از مرگ به خانه بازگشت. خبر حیرت انگیزی که مردم هند را متعجب کرد زنده شدن زنی بود که سالهای دور به دلیل نیش زدگی مار سمی جان خود را از دست داده بود.

زنده شدن مرده

داستان مرگ این زن به سال ۱۹۷۶ باز می گردد زمانی که در مزرعه ای در روستای “عنایت پور” واقع در شمال هند مشغول به کار بود به طرز وحشتناکی توسط مار کبری سیاه مسموم شده و از حال رفت.

زنده شدن مرده

زنده شدن مرده بعد از مرگ با نیش مار

شدت مسمومیت به قدری بود که زن بیهوش شده و روی زمین افتاد. بعد از چند دقیقه بی حرکت بودن اطرافیان مطمئن شدند که او مرده است. طبق رسم مردم روستا جسد زن را به داخل آب رودخانه ای گانگا سپردند تا با خود ببرد.

اعضای خانواده این زن بعد از سپردن جسد او به آب رودخانه غمگین به خانه بازگشتند در حالیکه بدن بی جان او را مرد ماهیگیری از آب بیرون کشیده و نجات داد.

مرد ماهیگیر متوجه میشود که او زنده است به همین دلیل برای نجات او را به خانه می برد. بعد از مدتها مراقبت، وضعیت جسمی زن بهبود می یابد اما به دلیل حادثه مار گزیدگی حافظه خود را از دست داده و هچ چیز از زندگی خود را به یاد نمی آورد.

زنده شدن مرده عکس زن ۸۲ ساله و زنده شدن مرده ای ۴۰ سال بعد از مرگ

بعد از گذشت سالهای طولانی سرانجام زن در سن هشتاد و دو سالگی گوشه ای از زندگی و گذشته خود را به یاد می آورد و بلاخره برای دیدن خانواده به روستا باز می گردد. زن با شوق دیوار اعضای خانواده اش مقابل درب خانه دخترش می ایستد تا او را بعد از سالهای طولانی ملاقات کند.

هیچ یک از اعضای خانواده و اقوام نمی تواند باور کنند که او همان زنی که چهل سال پیش جسد بیجانش را به داخل آب انداختند تا در نهایت نشانه خاصی که در بدن زن وجود داشت ثابت کرد که او حقیقت را می گوید.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=2105
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : نمناک
  • 746 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.