23

دنا پلاس بخریم یا دنا پلاس توربوشارژ ؟

  • 24 نوامبر 2020 - 18:28
دنا پلاس بخریم یا دنا پلاس توربوشارژ ؟
دنا پلاس و دناپلاس توربوشارژ سهم قابل توجهی در پیش‌فروش ایران‌خودرو داشتند، یعنی این دو خودرو محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارند، ‌اما خرید کدام یک از این دو خودرو به صرفه تر است؟

دنا پلاس و دناپلاس توربوشارژ سهم قابل توجهی در پیش‌فروش ایران‌خودرو داشتند، یعنی این دو خودرو محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارند، ‌اما خرید کدام یک از این دو خودرو به صرفه تر است؟

به گزارش کاماپرس، دو خودرو دنا پلاس و دناپلاس توربوشارژ با اینکه از لحاظ ظاهری خیلی با هم شبیه هستند اما تفاوتهای قابل توجهی دارند که می تواند برای هر خریداری یک نکته قابل توجه باشد. این خودور محصول ایران خودرو در حال حاضر محبوب ترین و پرتقاضاترین خودروی این شرکت خودرو سازی هستند. اما خرید کدام یک به سود مصرف کننده است. دنا پلاس بخریم یا دنا پلاس توربو شارژ؟

دنا پلاس ارزان تر است

براساس آخرین قیمت رسمی دناپلاس دنده‌ای ساده با سانروف دارای چهارایربگ در بازار این خودرو با قیمت ۳۳۹ میلیون پیش از تعطیلات در بازار قیمت خورد و مدل بدون سانروف آن نیز ۳۱۰ میلیون تومان در بازار نرخ گذاری شد.

اما پلاس توربو با سانروف دارای چهارایربگ نیز در مدل دنده ای دربازار ۴۰۷ میلیون تومان معامله شد و پلاس اتومات توربو نیز ۴۷۹ میلیون تومان قیمت دارد.

دنا پلاس چه تجهیزاتی دارد؟

دنا پلاس، به فرمان هیدرولیک مجهز است و از دیگر امکانات این خودرو می توان به تنظیم اتوماتیک کانال تهویه برای سرنشینان عقب، اشاره کرد. چراغ جلو این خودرو نیز دارای لامپ LED و نئون و چراغ روز برخوردار است. این خودرو به چراغ جلو و عقب جدید، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ نقشه خوان، چراغ خطر سوم، چراغ داخل داشبورد، چراغ‌ های سقفی جلو و عقب و چراغ روشنایی فضای پایین داخل کابین مجهز است.

دنا پلاس همچنین به شیشه بالابر‌های جلو و عقب برقی، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، سیستم هشدار دهنده هوشمند مرکزی ورود غیر مجاز، دوربین دید عقب، هشداردهنده موانع عقب، سیستم عیب یابی هوشمند ، قفل مرکزی با ریموت کنترل رادیویی و کمربند‌های ایمنی جلو سه نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع مجهز است.

دنا پلاس توربو شارژ اتومات لوکس تر است

اما در بخش فنی این خودرو به یک موتور توربوشارژ مجهز شده است که پیش از این درون سینه خودرو سورن توربو دیگر محصول ایران خودرو می تپید. از دیگر امکانات پلاس توربوشارژ می توان به فرمان هیدرولیک، مجهز به کلید‌های کنترلی سیستم صوتی و بلوتوث موبایل و کروز کنترل اشاره کرد.

همچنین ایران خودرو برای این خودرو تنظیم اتوماتیک، کانال تهویه برای سرنشینان عقب را نیز در نظر گرفته است تا به این طریق تمام امکانات این خودرو به سرنشین جلو اختصاص نداشته باشد.

پلاس توربو شارژ به چراغ جلو دارای لامپ LED و طرح نئون و چراغ روز (Day Light)، چراغ جلو و عقب جدید ، چراغ مه شکن جلو و عقب ، چراغ نقشه خوان، چراغ خطر سوم، چراغ داخل داشبورد مجهز است و در این بخش هیچ کمبودی ندارد.

به گزارش اقتصاد نیوز  اما امکاناتی که این خودرو را لوکس و خاص کرده می توان به تجهیزاتی مثل قطعات دکوراتیو طرح چوب، دستگیره‌های درب‌ها به رنگ کروم، نوار کرومی دور شیشه درب‌ها، تودوزی مخمل، کف پوش موکتی با نوار قرمز رنگ و آرم توربو اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=932
  • نویسنده : مجید
  • ارسال توسط :
  • منبع : kamapress
  • 682 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.