24

دادن کارت اعتباری روی سهام عدالت + جزئیات

  • 15 نوامبر 2020 - 18:53
دادن کارت اعتباری روی سهام عدالت + جزئیات
معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: بیش از نیمی از فعالیت‌های مربوط به اعطای کارت اعتباری سهام عدالت انجام شده است و به زودی زمان دقیق آن را اعلام خواهیم کرد.

دادن کارت اعتباری روی سهام عدالت

به گزارش اپاراتمی به نقل از سمات، «علیرضا ماهیار» درباره زمان اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت اشاره کرد و گفت: در وضعیت فعلی این اقدام با چندان مشکل فنی مواجه نیست بلکه فقط با برخی از مسایل حقوقی روبرو است که درصدد رفع آنها هستیم.

وی افزود: بخش اعظمی از فعالیت های مربوط به اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت انجام و بیشتر بانک ها برای ارائه کارت اعتباری اعلام آمادگی کرده اند.

ماهیار به مسایل فعلی بر سر راه نهایی شدن اقدام های مربوطه به کارت اعتباری تاکید کرد و گفت: مشکل فعلی برای این اقدام، طراحی برخی از ساز و کارها است که به محض انجام و به پایان رساندن آنها مراحل اجرایی اعطای کارت اعتباری را در دستور کار قرار خواهیم داد.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره رقم دقیق کارت اعتباری که در اختیار مشمولان سهام عدالت قرار می گیرد، افزود:  رقم دقیق کارت اعتباری مشخص نیست، هر بانکی متناسب با ساز و کار اعتباری و روش های اجرایی که در اختیار دارد رقم نهایی را اعلام خواهد کرد.

وی افزود: تلاش ما بر این است که کارت های اعتباری براساس روش های غیرحضوری و الکترونیکی صادر شود، اکنون در حال تعامل با بانک ها هستیم و زمان دقیق اعطای کارت اعتباری را به زودی اعلام خواهیم کرد.

ماهیار گفت: با توجه به وجود چنین مسایلی ابتدا باید ساز و کار این اقدام مشخص شود و بعد زمان نهایی را اعلام کنیم اما ممکن است در صورت رفع مشکلات موجود تا پایان آبان ماه کارت اعتباری در اختیار سهامداران سهام عدالت قرار گیرد.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی افزود: هر بانکی براساس زیرساخت هایی که در اختیار دارد اقدام به اعطای کارت اعتباری خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=369
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : برنا
  • 650 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.