27

دزدیدن بچه توسط دو زن و یک مرد در اصفهان

  • 14 نوامبر 2020 - 18:00
دزدیدن بچه توسط دو زن و یک مرد در اصفهان
مرد جوان با همدستی 2 زن، پسر نوجوانی را در اصفهان ربودند و پس از انتقال به کرمان او را یک هفته به گروگان گرفتند اما درنهایت مأموران پلیس با شناسایی مخفیگاه آدم‌ربایان توانستند پسر ربوده شده را نجات دهند.

دزدیدن بچه توسط دو زن و یک مرد در اصفهان

چند روز قبل زنی به کلانتری ۱۳شهرستان نجف آباد در استان اصفهان رفت و از ربوده شدن پسر ۱۳ساله‌اش خبر داد. او گفت: پسرم امروز (روز حادثه) برای خرید از خانه بیرون رفت اما هرچه صبر کردم برنگشت. درحالی‌که دلواپس شده بودم دنبالش رفتم اما در کوچه نبود. وقتی پرس و جو کردم فهمیدم چند دقیقه قبل چند نفر پسرم را سوار یک پژو پارس کرده و با خود برده‌اند.

به‌دنبال این شکایت مشخصات پسر نوجوان در اختیار واحدهای مختلف پلیس قرار گرفت و همزمان تلاش‌ها برای دستگیری آدم ربایان آغاز شد. بررسی اظهارات شاکی نشان می‌داد او از مدتی قبل با فردی دچار اختلاف حساب شده و بارها تهدید شده است و ممکن است همین اختلاف حساب دلیل آدم ربایی باشد.

آدم ربایی پسر ۱۳ ساله در اصفهان

در کنار این موضوع مأموران به بررسی فرضیه‌های دیگری نیز پرداختند اما درنهایت به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد در پشت پرده این آدم ربایی یک مرد و ۲ زن جوان قرار دارند که پسر ۱۳ساله را پس از ربودن از نجف‌آباد به کرمان برده و در آنجا نگهداری می‌کنند. با اینکه ابتدا اطلاعات دقیقی از آدم ربایان وجود نداشت اما در ادامه مأموران با شناسایی مخفیگاه آنها با دستور قضایی راهی کرمان شدند. ماموران ابتدا مخفیگاه آدم‌ربایان را تحت نظر گرفتند و تلاش کردند از وضعیت گروگان مطلع شوند. آنها در عملیاتی هوشمندانه توانستند وارد مخفیگاه گروگانگیران شده و ضمن آزادی پسر نوجوان پس از یک هفته اسارت ۳ آدم ربا را دستگیر کنند.

سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ضمن بیان جزئیات این پرونده گفت: پسر نوجوان در شرایطی آزاد شد که در سلامت کامل به سر می‌برد و به خانواده‌اش تحویل داده شد. وی درباره انگیزه اصلی این آدم ربایی نیز گفت: متهمان در جریان بازجویی‌ها اعلام کردند به‌دلیل اینکه با پدر پسر نوجوان دچار اختلاف حساب شده بودند و نتوانستند طلب‌شان را زنده کنند دست به این گروگانگیری زدند. به گفته وی هم‌ اکنون متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=147
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : رکنا
  • 994 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.