20

چگونه در قرعه کشی ایران خودرو ثبت نام کنیم؟

  • 02 ژانویه 2021 - 13:11
چگونه در قرعه کشی ایران خودرو ثبت نام کنیم؟
فرایند خرید و ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو بصورت بازه ای و در زمان های مشخص و اعلام شده است که در این گزارش با نحوه ثبت نام ایران خودرو آشنا خواهید شد.

آموزش ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو

بنابر تصمیمات انجام شده، عموم مردم و مشتریان برای خرید محصولات ایران خودرو می توانند در بازه های زمانی مختلفی که در قالب قرعه کشی پیش فروش یا فروش فوق العاده برگزار می شوند، شرکت کنند که در هر سری اتومبیل های مختلفی توسط این شرکت قرار می گیرند و شما می توانید برای خرید هر یک از محصولات بنابر علایق و سلایق خود اقدام کنید. با این وجود در هر قرعه کشی شما تنها یکبار می توانید شرکت کنید و تنها یک محصول را انتخاب کنید و برای خرید بیش از یک محصول با ارور متقابل وب سایت روبرو خواهید شد. با این حال از مهم ترین محصولات ایران خودرو می توان به پژو پارس، رانا، سمند، سمند سورن، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵ و… اشاره کرد که از محبوب ترین خودروها در کشورمان هستند.

ثبت نام ایران خودرو

با این وجود توجه داشته باشید که در حین ثبت نام ایران خودرو حتما باید قوانین بازه ای که برای قرعه کشی هستند را بصورت کامل و دقیق مطالعه کنید و درغیر اینصورت با وجود موفق شدن در قرعه کشی، هیچ اتومبیلی به شما تعلق نخواهد گرفت چرا که شاید شما یک بند از قوانین را رعایت نکرده اید. بنابراین حتما قبل از ثبت نام، باید بصورت کامل اطلاعیه شرکت را مطالعه کنید. با این وجود ما تصمیم داریم در این گزارش از نمناک شما را بصورت قدم به قدم با نحوه خرید خودرو از سایت ایران خودرو آشنا سازیم. همراه ما باشید.

در قدم اول شما باید وارد وب سایت رسمی ایران خودرو شوید و سپس از قسمت بالا گزینه «ورود کاربر» را انتخاب کنید.

ثبت نام ایران خودرو

قدم دوم؛ حساب کاربری خود را که از پیش ساخته اید را وارد کنید که باید دو کادر زیر یعنی کد ملی به همراه گذرواژه خود را در این بخش وارد نمائید. سپس گزینه «ورود» را انتخاب نمائید. توجه داشته باشید که اگر شما رمز حساب کاربری خود را فراموش کرده اید، از قسمت زیرین می بایست گزینه «فراموشی رمز» را انتخاب نمائید.

نحوه ثبت نام ایران خودرو

قدم سوم؛ هم اکنون شما وارد حساب کاربری خود در وب سایت ایران خودرو شده اید که از قسمت بالا می توانید گزینه فروش فوق العاده یا پیش فروش ایران خودرو را انتخاب نمائید. توجه داشته باشید این دو گزینه همیشه برقرار و فعال نیستند و تنها در بازه هایی که توسط اطلاعیه های ایران خودرو اعلام می شوند، تعدادی اتومبیل در این دو بخش (با توجه به پیش فروش یا فروش فوق العاده) اضافه خواهند شد. بنابراین از پیش فروش یا فروش فوق العاده ایران خودرو مطلع شوید و سپس گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

طریقه ثبت نام ایران خودرو

قدم چهارم؛ بازه زمانی که ما این آموزش را در حال تهیه کردن هستیم، پیش فروش ایران خودرو فعال می باشد و این گزینه را انتخاب کردیم. همان گونه که مشاهده می کنید با انتخاب این گزینه، اتومبیل هایی که در این طرح هستند، در لیست زیر قرار دارند و شما می توانید محصول مورد نظر را با کلید «سفارش» انتخاب کنید.

ثبت نام ایران خودرو

قدم پنجم؛ هم اکنون باید یک سری موارد را مطالعه کنید که در داخل کادر قرمز رنگ مشخص شده اند و در صورت موافقت باید تیک گزینه کناری را بزنید. اما در سمت چپ تصویر، اطلاعات اتومبیل را مشاهده خواهید کرد که شامل آپشن ها و صورتحساب و تائید سفارش می باشد. در نهایت بعد از انتخاب گزینه های مشخص شده در تصویر باید کد امنیتی را وارد کنید و سپس از قسمت پائین «ثبت درخواست» را انتخاب کنید تا سفارش شما ثبت شود.

ثبت نام ایران خودرو

قدم ششم؛ در نهایت بعد از گذراندن مراحل بالا، سفارش شما با موفقیت ثبت شده است و دقیقا در قسمت پائین تصویر ذیل، کد شما در قرعه کشی درج شده است که باید این کد را تا روز قرعه کشی به همراه داشته باشید. هم اکنون می توانید از حساب خود خارج شوید.

ثبت نام ایران خودرو

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=2467
  • نویسنده : مجید
  • ارسال توسط :
  • منبع : namnak
  • 636 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.