19

آزار جنسی دختر کند ذهن توسط ۳ نفر از فامیل های نزدیک

  • 29 نوامبر 2020 - 15:30
آزار جنسی دختر کند ذهن توسط ۳ نفر از فامیل های نزدیک
دختری تهرانی که از معلولیت ذهنی رنج می برد ا به عبارت دیگر کند ذهن است مدعی آزار جنسی از سوی سه نفر از فامیل های نزدیک به خود شده است.این دختر برای بررسی سلامت روان به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد.

آزار و اذیت دختر کند ذهن توسط ۳ نفر از فامیل

دختر تهرانی مدعی است از سوی ۳ فامیل نزدیک مورد آزار قرار گرفته است برای بررسی سلامت روان به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد.

لیلا که از معلولیت ذهنی رنج می برد چند سال قبل از سوی پدر و مادرش به بهزیستی سپرده شد. چون آنها توان نگهداری این دختر را نداشتند گاهی اوقات به ملاقات لیلا می‌آمدند و برای چند روز وی را به خانه شان می بردند. اما دخترکند ذهن در آخرین ملاقات شوم با خانواده اش سرنوشت تلخی داشت .وی پس از بازگشت از خانه به بهزیستی رفتارش تغییر کرده بود و مدام گریه می کرد .او با هیچ کسی حرف نمی زد. تا اینکه یکی از مربی های لیلا به ماجرا پی برد و با او صحبت کرد .لیلا قفل سکوت چند روزه اش را شکست و حرف های تکان دهنده ای را مطرح کرد .

آزار و اذیت  لیلا دختر کند ذهن در تهران

وی گفت: وقتی آخرین بار پدرش او را به خانه برده بود از سوی ۳ فامیل نزدیک مورد آزار قرار گرفته و خواهرش نیز شاهد این ماجرا بوده است.

لیلا گفت: وقتی آنها با گریه و فریاد های خواهرش روبه رو شدند وی را به باد کتک گرفتند او را ساکت کردند.

با اظهارات دختر کند ذهن وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر معلول را تایید کردند .به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .۲ فامیل نزدیک این دختر به دادگاه احضار شدند تا جلسه مواجهه حضوری صورت بگیرد.

پشت پرده آزار و اذیت دختر کند ذهن

یکی از مردان فامیل لیلا منکر جرم سیاه شد.وی گفت: پدرلیلا چون وضع مالی خوبی ندارد و نمی تواند از دخترش نگهداری کند او را به بهزیستی سپرد. اما چون دلش برای دخترش تنگ شده بود برای چند روز او را به خانه آورد. بعد از بازگشت لیلا به بهزیستی او به مشاوران آنجا حرف های تکان دهنده ای زده است. اما ما دست به چنین جنایت سیاهی نزده ایم.

مرد دیگر نیز  نیز مدعی شد دخترش به دروغ چنین ادعایی را مطرح کرده است.

لیلا که همراه یکی از مشاوران بهزیستی به دادگاه آمده بود و به سختی صحبت می کرد به قضات گفت خواهرش شاهد این تجاوز بوده است.

با این ادعا یکی از مردان فامیل لیلا بازداشت شد و دختر کندذهن برای بررسی سلامت روان به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد.بعد از اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی درباره سلامت روان دختر کندذهن،قضات دادگاه درباره این پرونده تصمیم گیری می کنند.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=1069
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : رکنا
  • 422 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.