4

چین چروک صورت و چشم

  • 24 دسامبر 2020 - 11:15
چین چروک صورت و چشم
اگرچه زیبایی پوست و صورت زن و مرد ندارد، اما خانم ها نسبت بهداشتن مواد آرایشی برطرف کننده چین و چروک صورت حساس تر هستند.

آشنایی با روش های برطف کردن چین و چروک صورت و چشم

اساساً چین چروک صورت مسئله ی آزار دهنده ای برای بانوان است. اگرچه زیبایی پوست و صورت زن و مرد ندارد، اما خانم ها نسبت بهداشتن مواد آرایشی برطرف کننده چین و چروک صورت حساس تر هستند. به طور معمول بانوان از حدود سن ۳۰ به بالا دچار چین و چروک صورت خواهند شد، بنابراین بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز هرگونه چین چروک آن است که از ژل ها یا کرم های ضد چین و چروک پیش از بروز آن استفاده شود. از آنجا که کرم ها یا ژل های ضد چین و چروک یا آبرسان صورت و پوست نوعی لوازم آرایشی محسوب می شوند، می بایست در انتخاب برند آن دقت لازم به خرج داده شود. اما براستی چگونه می توان بهترین برندها را شناسایی کرد؟

چین چروک صورت چگونه به وجود می آید؟

پیش از آنکه روش های مختلف جلوگیری از چین و چروک صورت بررسی شود، بهتر است بدانید چین چروک صورت چرا و در چه زمانی ایجاد می شود؟! عوامل بسیاری می تواند بر ایجاد چین چروک زود رس موثر باشند که از جمله آن ها می توان به این موارد اشاره کرد. سیگار کشیدن، کم آبی بدن، ژنتیک، قرار گرفتن بیش از اندازه در مقابل نور خورشید از مهم ترین عوامل بروز چین چروک صورت است.

بدیهی است که با برخی از این عوامل مثل ژنتیک نمی توان جنگید و مانع اثر گذاری آن در سیستم بدن شد، اما استفاده از راهکارهای درمانی به طور قطع امکان خواهد داشت. به طور معمول پوست صورت بخصوص دور چشم خیلی زود چروک می شوند، به همین دلیل متخصصان حوزه پوست و مو اقدام به ساخت کرم ها و ژل های ضد چین چروک برای صورت و دور چشم به صورت جداگانه کرده اند.

بهترین راهکارهای درمانی برطرف کننده چین و چروک صورت

این مسئلا کاملاً طبیعی است که شما روی پوست صورت خود حساس باشید؛ چراکه صورت در معرض دید عموم مردم است و تاثیر بسزایی بر اعتماد به نفس اشخاص خواهد گذاشت. امروزه متخصصان در حوزه داروسازی و ساخت لوازم آرایشی بهداشتی توانسته اند بهترین کرم ها و داروهای ضد چین چروک را تولید و روانه بازار کنند که می توان به آسانی از آن ها استفاده کرد.

البته ناگفته نماند که درمان چین چروک راهکارهای طبیعی نیز دارد، به طور مثال استفاده از انار به عنوان یکی از منابع عالی ویتامین ث، خوردن زغال اخته، گوجه فرنگی، منابع پروتئینی، امگا۳ می تواند تا حد زیادی برای درمان یا جلوگیری از بروز چین و چروک صورت موثر واقع شود. این درحالی است که استفاده از روش های درمانی پزشکی و دارویی اثرگذاری سریع تری خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=2076
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : نمناک
  • 350 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.