3

دستگیری عاملان قتل دو جوان با دلستر سمی!

  • 15 فوریه 2021 - 18:15
دستگیری عاملان قتل دو جوان با دلستر سمی!
فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری سه نفر از عاملان قتل دو جوان ساکن شهرستان لامرد فارس خبر داد.

دستگیری سه نفر از عاملان قتل دو جوان ساکن شهرستان لامرد فارس

سردار خلیل واعظی با اعلام جزئیات این خبر بیان کرد: در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر کشف یک فقره جسد مجهول الهویه در پایین روستای “بندو”، گشت انتظامی، کارآگان دایره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در صحنه حاضر و پس از انجام اقدامات اولیه در صحنه، جسد حسب دستور مقام قضائی جهت انجام کالبدشکافی و تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی سرنخ های محل وقوع کشف جسد، هویت مقتول را، که اهل شهرستان لامرد فارس بود شناسایی کردند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: پس از اطلاع به خانواده مقتول، برادر وی در پلیس آگاهی حاضر و با رویت تصاویر، جسد را شناسایی و اعلام کرد متعلق به برادرش است که به همراه پسر خاله ام از منزل خارج و تا کنون مراجعتی نداشته اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه جسد پسرخاله مقتول حین رسیدگی به پرونده، در شهرستان پارسیان استان هرمزگان کشف شده بود، گفت: کارآگاهان پلیس احتمال وقوع یک جنایت را متصور، و در این خصوص تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پس از به دست آوردن سرنخ های بیشتر، کارآگاهان پلیس به ارتباط دایی، پسر دایی و برادر مقتول که به علت خرید و فروش موادمخدر به ۲۵ سال زندان محکوم شده بود، مظنون شده و برای تحقیقات بیشتر آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

عضو شورای تامین استان بوشهر گفت: برادر مقتول ابتدا منکر هرگونه اطلاع از موضوع بوده که در ادامه با رویت مدارک، اظهارات شاهدان و استفاده از شگردهای پلیسی لب به اعتراف گشود و بیان کرد: با همدستی دایی و پسردایی خود با نقشه قبلی با برادرش در تلمبه خانه‌ای در منطقه رکن آباد لامرد قرار گذاشتند و مقتول که به همراه پسرخاله اش به محل قرار آمد به علت اختلافات شخصی با ریختن سم در دلستر آنها را مسموم و به قتل رسانده اند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: متهمان در ادامه اظهارات خود گفتند هر دو مقتول را در وانت قرار داده و جسد “ر- ا” را در شهرستان عسلویه و جسد “خ-ا” را درشهرستان پارسیان رها کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قرار بازداشت موقت برای هر سه متهم صادر و روانه زندان شدند.

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=5854
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : سیمرغ
  • 237 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.