10

تجاوز دو پسر مشهدی به دختر ۱۵ ساله +عکس

  • 07 دسامبر 2020 - 18:16
تجاوز دو پسر مشهدی به دختر ۱۵ ساله +عکس
دو جوان پرایدسوار که با پرسه زنی‌های شبانه در منطقه غرب مشهد و با شگرد مسافرکشی، دختران جوان و نوجوان را می‌ربودند و با تهدید به مرگ طعمه هوسرانی‌های شیطانی خود می‌کردند در حالی با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی به دام افتادند که به خاطر وحشت قربانیان و ساعت‌ها پرسه زنی در خیابان‌های تاریک به «شیاطین شبگرد» معروف شده بودند.

تجاوز دو پسر مشهدی به دختر ۱۵ ساله

به گزارش آپاراتمی به نقل از خراسان نوشت؛ ماجرای پرونده «شیاطین شبگرد» از حدود یک ماه قبل زمانی در مشهد لو رفت که دختر ۱۵ ساله‌ای با طرح شکایتی در پلیس آگاهی خراسان رضوی مدعی شد، اوایل شب در بولوار امامت مشهد منتظر تاکسی بودم که راننده یک دستگاه پراید سفید رنگ مقابلم توقف کرد، وقتی مسیرم را گفتم از من خواست سوار شوم و سپس به طرف بولوار شریعتی قاسم آباد حرکت کرد.

هنوز ۲۰۰ متر جلوتر نرفته بود که جوان دیگری نیز سوار شد و در صندلی جلو نشست. وقتی به بولوار شریعتی نزدیک شدیم ناگهان او به درون کوچه‌ای دیگر پیچید و مدعی شد اجازه بدهید دوستم را برسانم بعد شما را به بولوار شریعتی می‌برم. در همین هنگام جوان سرنشین به بهانه این که تشنه است و می‌خواهد مقداری آب بنوشد به صندلی عقب آمد.

او ناگهان تصاویری در گوشی تلفن همراهش را به من نشان داد و گفت: ما پلیس مبارزه با فساد هستیم! و باید شما را به بخش امنیت اخلاقی ببریم! من که ترسیده بودم صدای بیسیم را درون خودرو شنیدم که با رمز صحبت می‌کرد! آن‌ها مرا که وحشت زده بودم چند ساعت در خیابان‌های شهر چرخاندند و در نهایت اوایل بامداد به گوشه‌ای در جاده بردند و سرنشین خودرو با تهدید چاقو مرا مورد آزار قرار داد و از خودرو پیاده شد، اما راننده که مدعی بود مقام پلیسی بالاتر از جوان سرنشین دارد مرا با خودش برد. خیلی ترسیده بودم و تصمیم گرفتم اعتماد او را جلب کنم تا بلایی به سرم نیاورد!

 

لینک کوتاه : https://www.aparatme.ir/?p=1272
  • نویسنده : حسن
  • ارسال توسط :
  • منبع : اقتصاد آنلاین
  • 236 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.